Мета навчальної дисципліни: сформувати у студентів систему необхідних згідно з програмою теоретичних знань, теоретичних і практичних навичок з основних розділів комп'ютерної дискретної математики та вміння їх застосовувати в області систематизованого і упорядкованого підходу до створення, експлуатації і супроводу програмного забезпечення.

Завдання навчальної дисципліни: набуття студентами знань згідно з програмою з основних розділів комп'ютерної дискретної математики, які їм необхідні в практичній та науковій роботі. Виробити вміння: самостійно опрацьовувати навчальну та наукову математичну літературу; поглиблювати знання, розвивати логічне та аналітичне мислення; математично досліджувати і розв’язувати реальні прикладні задачі та будувати їх математичні моделі.


Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі комп'ютерних наук або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів інформаційних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.


Загальні компетентності

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. 

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК9. Здатність працювати в команді. 


Спеціальні (фахові) компетентності 

СК1. Здатність до математичного формулювання та досліджування неперервних та дискретних математичних моделей, обгрунтування вибору методу і підходів для розв'язування теоретичних і прикладних задач у галузі комп'ютерних наук, аналізу та інтерпретування.  

СК3. Здатність до логічного мислення, побудови логічних висновків, використання формальних мов і моделей алгоритмічних обчислень, проектування, розроблення й аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності, розв'язності та нерозв'язності алгоритмічних проблем для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем. 

СК4. Здатність використовувати сучасні методи математичного моделювання об'єктів, процесів і явищ, розробляти методи й алгоритми чисельного розв'язування задач математичного моделювання, враховувати похибки наближеного чисельного розв'язування професійних задач.


Результати навчання

Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:

ПР1. Застосовувати знання основних форм і законів абстрактно-логічного мислення, основ методології наукового пізнання, форм і методів вилучення, аналізу, обробки та синтезу інформації в предметній області комп'ютерних наук.

ПР19. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, працювати в команді, адаптовуватися до нових ситуацій, удосконалювати креативне мислення, реалізовувати свої права в професійній діяльності.


Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour