Мета і завдання дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»
1. Мета вивчення дисципліни.
Метою вивчення дисципліни є розвиток комунікативних іншомовних компетенцій для задоволення потреб професійного спілкування та підготовка студентів до ефективної усної та письмової комунікації у їх академічній та професійній діяльності.
2. Завдання вивчення дисципліни.
Вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності; - ознайомлення з міжкультурними особливостями; - підвищення рівня лінгвістичної й комунікативно-діяльнісної професійної підготовки; володіння іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою ; - розвиток навичок читання та слухання автентичних фахових текстів; - здійснення професійного спілкування у письмовій формі; ефективне користування навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземної мови.
3. Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері міжнародних відносин у цілому та міжнародних економічних, зокрема, а також у процесі навчання, що передбачає застосування новітніх теорій та методів при здійсненні комплексних досліджень світогосподарських зв’язків, характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями.
4. Передумови для вивчення дисципліни.
Пререквізити дисципліни:
· Іноземна мова
5. Результати навчання.
Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:
вміти:
ПР 20. Спілкуватися усно та письмово з професійних питань українською та англійською мовами.
- Викладач: Корольчук Леся
- Викладач: Здолбіцька Ніна
- Викладач: Неділько Ольга
- Викладач: Сулім Вікторія
Мета навчальної дисципліни: сформувати у студентів систему необхідних згідно з програмою теоретичних знань, теоретичних і практичних навичок з основних розділів теорії ймовірностей, ймовірнісних процесів, математичної статистики та вміння їх застосовувати в області систематизованого і упорядкованого підходу до створення, експлуатації і супроводу програмного забезпечення.
Завдання навчальної дисципліни: набуття студентами знань згідно з програмою з основних розділів теорії ймовірностей, ймовірнісних процесів, математичної статистики, які їм необхідні в практичній та науковій роботі. Виробити вміння: самостійно опрацьовувати навчальну та наукову математичну літературу; поглиблювати знання, розвивати логічне та аналітичне мислення; математично досліджувати і розв’язувати реальні прикладні задачі та будувати їх математичні моделі.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі комп'ютерних наук або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів інформаційних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК9. Здатність працювати в команді.
Спеціальні (фахові) компетентності
СК1. Здатність до математичного формулювання та досліджування неперервних та дискретних математичних моделей, обгрунтування вибору методу і підходів для розв'язування теоретичних і прикладних задач у галузі комп'ютерних наук, аналізу та інтерпретування.
СК3. Здатність до логічного мислення, побудови логічних висновків, використання формальних мов і моделей алгоритмічних обчислень, проектування, розроблення й аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності, розв'язності та нерозв'язності алгоритмічних проблем для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем.
СК4. Здатність використовувати сучасні методи математичного моделювання об'єктів, процесів і явищ, розробляти методи й алгоритми чисельного розв'язування задач математичного моделювання, враховувати похибки наближеного чисельного розв'язування професійних задач.
Результати навчання
Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:
ПР1. Застосовувати знання основних форм і законів абстрактно-логічного мислення, основ методології наукового пізнання, форм і методів вилучення, аналізу, обробки та синтезу інформації в предметній області комп'ютерних наук.
ПР3. Використовувати знання закономірностей випадкових явищ, їх властивостей та операцій над ними, моделей випадкових процесів та сучасних програмних середовищ для розв'язування задач статистичної обробки даних і побудови прогнозних моделей.
ПР19. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, працювати в команді, адаптовуватися до нових ситуацій, удосконалювати креативне мислення, реалізовувати свої права в професійній діяльності.
- Викладач: Губаль Галина
Background Colour
Font Face
Font Size
Text Colour