Метою
вивчення дисципліни «Традиції та культура харчування народів світу» є формування у слухачів уявлення щодо культури та традицій харчування
народів світу, а також шляхів задоволення їхніх потреб у харчуванні.
Кожен
народ має свій неповторний уклад життя, свої обряди, звичаї, танці, пісні,
легенди, які проявляються і в кулінарії. Гастрономічні звички, пристрасті й
антипатії, способи готування їжі й прийоми подачі страв складалися в кожного
народу протягом століть, і в силу цієї обставини кулінарія є об'єктом вивчення
не тільки фахівців харчування, але рівною мірою й медиків (геронтологів),
соціологів, етнографів, істориків, фахівців туристичного й
готельно-ресторанного бізнесу.
- Викладач: Матвійчук Людмила
Мета вивчення дисципліни:
Вміння ціленаправлено формувати будову сплавів на основі заліза(сталі, чавуну), потрібні властивості металів та сплавів залежно від хімічного складу, технологічної обробки, експлуатаційних факторів. Практично вирішувати типові задачі з оптимізації вибору сплавів на основі заліза та формування у них необхідної структури(будови) потрібних властивостей, що забезпечують роботоздатність конструкцій і деталей машин та агрегатів.
Завдання вивчення дисципліни
- дати студентам необхідні знання з теорії кристалізації металів та сплавів, формування структури та її вплив на механічні властивості;
- ознайомити студентів з теорією сплавів, принципами побудови та основними типами подвійних і потрійних діаграм стану сплавів;
- дати студентам поглиблені знання із отримання та структуроутворення залізовуглецевих сплавів, принципів класифікації і маркування, а також впливу на структуру та властивості різного роду домішок;
- навчити студентів свідомому аналізу структури та властивостей залізовуглецевих сплавів з метою правильного вибору складу сплаву для забезпечення високої конструкційної міцності виробів.
- Викладач: Дмитріюк Микола Володимирович
Мета навчальної дисципліни полягає у набутті теоретичних та практичних знань з основ створення і просування брендів, формування мислення в аспектах ефективного управління брендами, розробці та підтримці брендових стратегій сфери послуг.
2. В результаті вивчення дисципліни студент буде:
ЗНАТИ:
- особливості створення бренда та оцінка його потенціалу;
- організацію робіт з брендингу послуг;
- моделювання в управлінні брендингом послуг;
- економічні характеристики та атрибути брендів товарів і послуг;
- методи визначення цінності бренду;
- інновації брендингу послуг;
- методичний інструментарій маркетингових досліджень у брендингу послуг
ВМІТИ:
- проводити економічну оцінку брендів послуг;
- застосовувати аналітичні прийоми формування брендингу за сферами діяльності;
- використовувати методичні підходами до моделювання брендів з врахуванням особливостей споживчої поведінки;
- застосовувати практичні навички розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов;
- засвоювати основні концепцій та принципи позиціювання бренду.
3. Перелік компетенцій, яких набуде студент після опанування даної дисципліни:
- використання методів брендингу у реальному та віртуальному просторі за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення зростання вартості бренду та підвищення іміджу підприємства;
- змістовність наповнення складових характеристик ефективного бренду за сферами діяльності (економічна, соціальна, культурна, духовна, інноваційна тощо);
- відстежувати та координувати виконання заходів з підвищення ефективності використання брендингу у сфері послуг.- Викладач: Сидорук Cвітлана