Мета вивчення дисципліни

Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні знань про принципи побудови та функціонування обчислювальних машин, організацію обчислювальних процесів на персональних комп’ютерах та їх алгоритмізацію, програмне забезпечення ПК, а також ефективне використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Ознайомлення з структурами даних та формування знань з області програмування в мові С#

 Завдання вивчення дисципліни

Вивчення теоретичних основ комп’ютерних технологій, комп’ютерних мереж, програмування, розв’язування завдань фахового спрямування.


1.             Мета і завдання дисципліни «Проектування систем автоматизації»

2.1. Мета вивчення дисципліни формування знань з проектування схем автоматизації, вибору технічних засобів під час проектування схем автоматизації.

 2.2. Завдання вивчення дисципліни засвоєння методології проектування систем автоматизації.

 2.3. Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни

Інтегральна компетентність

 Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі автоматизації або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів галузі (Тема 3.2. Функціональні схеми  автоматизації)

Загальні компетентності

ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні (Тема 3.5. Розміщення щитів і пультів  систем автоматизації у щитових приміщеннях)

ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (Тема 4 (сам.) Графічне оформлення схем автоматизації)

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (Тема 3.5. Встановлення щитів і пультів  систем автоматизації у щитових приміщеннях)

ЗК4. Здатність працювати в міжнародному контексті (Тема 2.2. Проектування АСУ ТП)

 Спеціальні (фахові, предметні) компетентності спеціальності

СК4. Здатність аналізувати виробничо-технологічні системи і комплекси як об’єкти автоматизації, визначати способи та стратегії їх автоматизації та цифрової трансформації (Т.1.2. Основні процеси життєвого циклу програмного забезпечення)

СК5. Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти під час вирішення інженерних задач і проведення наукових досліджень (Тема 2.2. Проектування АСУ ТП)

2.4. Передумови для вивчення дисципліни

Пререквізити дисципліни:

 -         Метрологія та загальнотехнічні вимірювання;

 -         Фізика;

 -         Електротехніка та електромеханіка;

 -         Електроніка;

 -         Комп'ютерні технології та програмування.

 2.5. Результати навчання

Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

- стадії створення систем автоматизації;

- схеми автоматизації;

- технічні засоби АСУ.

 вміти:

 - складати проектну документацію систем автоматизації;

- розробляти і виконувати схеми автоматизації.


Мета дисципліни – засвоєння основних навиків по розробці та створенню пнемо- та гідроприводу.

Основні  завдання  вивчення  дисципліни  -  вивчити складові елементи гідравлічних та пневматичних систем.

В  результаті  вивчення  дисципліни  студенти  повинні  знати:

- призначення, конструкція та принцип роботи елементів автоматизованого гідро- та пневмоприводу.

В  результаті  вивчення  дисципліни  студенти  повинні  вміти:

розробляти та розраховувати гідро- та пневмоприводи з автоматичним керуванням.

Мета:
     Формування знань з області програмування в мові С/C++.

Завдання вивчення дисципліни:
     Вивчення основ комп’ютерних технологій, мови програмування С/C++. На основі набутих знань студент повинен володіти навиками підготовки і розв’язку нескладних технічних і організаційних задач автоматизації.


 Знати:

  • загальну структуру ЕОМ;
  • оператори мови Сі; 
  • архітектуру MS Visual Studio.

Вміти:

  • створювати алгоритми;
  • писати програми на мові С/C++.


 Мета вивчення дисципліни: формування у студентів базових математичних знань для вирішення завдань у професійній діяльності, вмінь аналітичного мислення та математичного формулювання прикладних задач та пояснення  ролі і місця математичних методів при їх розв’язуванні.

Завдання вивчення дисципліни: набуття студентами знань згідно з програмою з основних розділів вищої математики, які їм необхідні в практичній та науковій роботі. Виробити вміння: самостійно опрацьовувати навчальну та наукову математичну літературу й інші інформаційні джерела; поглиблювати знання, розвивати логічне та аналітичне мислення; математично досліджувати і розв’язувати реальні прикладні задачі та будувати їх математичні моделі.

Мета курсу -  формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.

Програма курсу «Іноземна мова» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування.


1.       Посилання на лекційний і практичний курс - https://akitlntu.slack.com/archives/C04ACN5C4MC - #22-23-заочн-мікропроцесорна-техніка-в-автоматиці

Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour