Мета дисципліни.
- практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
Програма курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням (англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:
Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, випускники шкіл повинні відповідати рівню В1+. За вимогами Національної програми, бакалаври мають досягати рівня В2.
- освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;
- пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;
- розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;
- соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;
- соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання вивчення дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням»:
- набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержування новітньої фахової інформації з іноземних джерел;
- користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та фахової тематики;
- переклад з іноземної мови на рідну текстів загальнонаукового та фахового характеру;
- реферування та анотування суспільно-політичної та фахової літератури рідною та англійською мовами.
- Викладач: Коваленко Валентина
Мета дисципліни.
- практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
Програма курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням (англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:
Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, випускники шкіл повинні відповідати рівню В1+. За вимогами Національної програми, бакалаври мають досягати рівня В2.
- освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;
- пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;
- розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;
- соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;
- соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання вивчення дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням»:
- набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержування новітньої фахової інформації з іноземних джерел;
- користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та фахової тематики;
- переклад з іноземної мови на рідну текстів загальнонаукового та фахового характеру;
- реферування та анотування суспільно-політичної та фахової літератури рідною та англійською мовами.
- Викладач: Martyniuk Alla
- Викладач: Повстяна Юлія
Мета дисципліни: навчити студента володіти сучасними методами і засобами проектування програмного забезпечення, які базуються на міжнародних стандартах і використанні CASE-технології, а також формування навичок їх самостійного практичного застосування. Для цього необхідно:
‒ дати студентам уявлення про кожен етап життєвого циклу програми від проектування, до впровадження га супроводу;
‒ врахувати офіційно, затверджені і визнані де- факто міжнародні та вітчизняні стандарти в галузі програмної інженерії і, перш за все, стандарт ISO 12207, на якому базуються майже всі сучасні промислові технології створення ПЗ;
‒ розглянути особливості проектування програмного забезпечення при структурному підході;
‒ розглянути методології структурного аналізу та проектування;
‒ розглянути сучасний стан розвитку CASE- засобів і промислових технологій проектування ПЗ.
Дана дисципліна сприяє фундаменталізації освіти, формуванню науковою світогляду і розвитку системного мислення. Знання та практичні навички, отримані в курсі, використовуються для подальшої дипломної роботи бакалавра.
Для освоєння дисципліни будуть задіяні такі види навчальних занять: лекції, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота. Контроль і оцінювання знань буде здійснюватись як протягом семестру - шляхом поточного тестування, приймання лабораторних робіт, так і за його підсумками у вигляді екзамену.
- Викладач: Мельничук Юлія
- Викладач: Кабак Віталій
Проектування
інформаційних систем важливий елемент у формуванні високоефективного
підприємства. Проектування інформаційних систем завжди пов’язане із метою
проекту. У реальних умовах проектування — це пошук способу, який задовольняє вимогам
функціональності системи засобами наявних технологій з урахуванням заданих
обмежень. Проектування необхідне для вибудовування процесів підприємства
відповідно до вимог ринку. Воно включає стадії власне проектування, а також
аналізу і оптимізації процесів як частина безперервного циклу управління
процесами. За таких умов важливого значення набуває підготовка
висококваліфікованих фахівців, які б могли не тільки кваліфіковано вирішувати
питання вибору інформаційної системи, а й організувати процеси проектування
інформаційної системи під вимоги конкретних бізнес – процесів. Все це обумовлює
актуальність вивчення дисципліни «Проектування інформаційних систем».
Мета вивчення дисципліни є отримання загальних уявлень про проектування інформаційних систем.
Дана дисципліна сприяє фундаменталізації освіти, формуванню науковою світогляду і розвитку системного мислення. Знання та практичні навички, отримані в курсі, використовуються для подальшої кваліфікаційної роботи бакалавра.
Для освоєння дисципліни будуть задіяні такі види навчальних занять: лекції, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота. Контроль і оцінювання знань буде здійснюватись як протягом семестру - шляхом поточного тестування, приймання практичних робіт, так і за його підсумками у вигляді заліку.
Компетентності та заплановані результати навчання
Дисципліна «Проектування інформаційних систем» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність
Загальні компетентності
ЗК04. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК07. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК08. Здатність працювати в команді.
ЗК10. Здатність до володіння методами і засобами ефективної комунікації, роботи в команді, плануванні та ефективної організації праці, мотивації до навчання та трудової діяльності, безперервного контролю якості результатів роботи.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК-2. Здатність приймати участь у проектуванні програмного забезпечення, включаючи проведення моделювання (формальний опис) його структури, поведінки та процесів функціонування.
СК-6. Знання, розуміння та володіння навиками проектування і реалізації засобів захисту інформації у відповідності з політикою безпеки інформаційної системи.
СК-10. Здатність оцінювати і враховувати економічні, соціальні, технологічні та екологічні чинники, що впливають на сферу професійної діяльності.
СК-12. Здатність реалізовувати фази та ітерації життєвого циклу програмних систем та інформаційних технологій на основі відповідних моделей і підходів розробки програмного забезпечення.
СК-17. Розробляти і оцінювати стратегії проектування програмних засобів; обґрунтовувати, аналізувати і оцінювати прийняті проектні рішення з точки зору якості кінцевого програмного продукту.
СК-19. Здатність застосовувати методи та інструментальні засоби для проектування веб-застосувань.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен
знати:
ПР-7. Проводити передпроектне обстеження предметної області, системний аналіз об'єкта проектування.
ПР-8. Знати, розуміти і застосовувати ефективні підходи щодо проектування програмного забезпечення.
ПР-13. Застосовувати на практиці інструментальні програмні засоби доменного аналізу, проектування, тестування, візуалізації, вимірювань та документування програмного забезпечення.
вміти:
ПР-27. Уміти застосовувати методи та інструментальні засоби для проектування веб-застосувань..
ПР-28. Уміти здійснювати об’єктно-орієнтований аналіз, проектування та програмування складних програмних систем.
ПР-32. Уміти ефективно використовувати сучасний математичний апарат в професійній діяльності для розв’язання задач теоретичного та прикладного характеру в процесі аналізу, синтезу та проектування інформаційних систем.
- Викладач: Чернящук Наталія
Як навчальна дисципліна, «Іноземна мова за професійним спрямуванням» забезпечує формування
у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетентнцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі. Основним завданням курсу є досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування.
По завершенню вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням » студенти зможуть:
- спілкуватись в усній та письмовій формі іноземною мовою у професійній діяльності;
- одержувати новітню фахову інформацію з іноземних джерел;
- користуватися усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальнотехнічної та фахової тематики;
- перекладати з іноземної мови на рідну тексти загальнотехнічного характеру;
- реферувати та анотувати суспільно-політичні та загальнотехнічні тексти рідною та англійською мовами;
- визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку;
- демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні;
- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань.
- Викладач: Martyniuk Alla
Мета: вивчення та практичне засвоєння методів та засобів конструювання програмного забезпечення в систематизованому вигляді для їх застосування на процесах розробки програмних систем.
Завдання:
– сформувати знання та отримати практичні навички про основи конструювання програмного забезпечення;
– отримати уяву про засоби зборки програмного забезпечення;
– набути навичок та отримати досвід по створенню та використанню програмних продуктів.- Викладач: Мельничук Юлія
- Викладач: Самчук Людмила