Комп'ютерне моделювання та САПР

2.1. Полягає у набутті студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку.

2.2. Передбачає навчити майбутніх бакалаврів володіти сукупністю загальних та професійних компетенцій з питань безпеки життєдіяльності та охорони праці згідно вимог напряму підготовки для вирішення професійних завдань, пов’язаних із гарантуванням збереження життя та здоров’я персоналу в умовах небезпечних і надзвичайних ситуацій. 

Дисципліна «Безпека життєдіяльності, екологія та охорона праці» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Загальні компетентності

ЗК-9.   Навики здійснення безпечної діяльності.

ЗК-10. Прагнення до збереження навколишнього середовища.

ЗК-12.   Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

ПК-7.  Готовність до контролю дотримання та забезпечення екологічної безпеки.

ПК-13.            Здатність організовувати і здійснювати заходи з охорони праці та техніки безпеки в процесі експлуатації, технічного обслуговування і ремонту обладнання інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.

 

2.4. Передумови для вивчення дисципліни:

-       соціально-правові студії;

-       метрологія, стандартизація, сертифікація та управління якістю;

-       теорія електричних кіл та сигналів.

 

2.5. Результати навчання:

  Програмні результати навчання (ПРН):

   ПРН 11. Застосовувати міжособистісні навички для взаємодії з іншими людьми та залучення їх до командної роботи.

ПРН 12. Толерантно сприймати та застосовувати етичні норми поведінки відносно інших людей.


Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомити студентів із структурою сучасної комп’ютерної мережі та прийомами і засобами керування нею. 

Основними завданнями вивчення дисципліни є вивчення основних аспектів адміністративного керування, серверних операційних систем, мережевих сервісів, засобів адміністрування мереж та каналів голосового зв’язку.



Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour