Мета дисципліни – розвиток просторової уяви у студентів-архітекторів, здібностей до аналізу і синтезу просторових форм, сумісно із іншими навчальними дисциплінами, дати основу для вільного, всебічно усвідомленого рішення архітектурно-художніх та конструктивних задач, формування у студента навичок побудови об’ємно-графічних моделей, креслень (за ОПП).

Основні  завдання  вивчення  дисципліни  -  засвоєння теоретичних основ побудови зображень, опанування  студентами  методів  побудови  зображень  просторових  форм  на  площині,  вміння  користуватися  способами  розв’язку  на  площині  позиційних  та  метричних  задач,  пов’язаних  із  просторовими  формами,  набуття  навичок  складання  раціональної  послідовності  розв’язання  задач  геометричного  моделювання, рішення задач на взаємну належність і взаємний перетин геометричних фігур, вивчення методів побудови зображень простих предметів в прямокутних проекціях і аксонометрії; створювання креслень при проектуванні будівель, споруд та комплексів; набуття навичок по кресленням відбудовувати просторову композицію споруд та будівель; опанування засобами підвищення наочності архітектурно-будівельних креслень.

            В результаті вивчення дисципліни студент-архітектор повинен:

- знати основні закони графіки, які дають змогу зображати як дійсні так і уявні предмети;

- вміти виконувати креслення об'єкта в ортогональних проекціях, виконувати зображення його окремих фрагментів;

 - знати основні закони побудови аксонометричних та перспективних зображень об'єктів архітектури,  методи побудови тіней у вказаних проекційних системах;

 - вміти компонувати креслення для демонстраційної частини проекту;

- за допомогою сучасних методів і правил архітектурної графіки вміти виконувати перспективу та аксонометрію об'єктів споруд;

- вміти підсилювати наочність зображення за допомогою побудови тіней.