Мета вивчення дисципліни

Надання студентам необхідних знань з основ дослідження процесів при ремонті машин та проектуванні ремонтних підприємств, оформленні оптимізованої технічної документації для відновлення деталей та швидкості пошуку деталей вузлів і складальних одиниць, які не підлягають ремонту.

Завдання вивчення дисципліни 

- привити студентам вміння планувати та підбирати складові частини ремонтних підприємств і проводити їх розрахунок;

- оволодіти навиками проектування підприємств технічного сервісу та технологічними процесами обслуговування машин;

- навчитись розробляти документацію технологічних процесів;

- вміти виконувати нормування робіт та розробляти пристрої технологічного процесу.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Фахові компетентності спеціальності

Здатність проектувати й використовувати мехатронні системи машин і засоби механізації сільськогосподарського виробництва.

Здатність прогнозувати і забезпечувати технічну готовність сільськогосподарської техніки.

Здатність організовувати дилерську діяльність у галузі сільськогосподарської техніки.

Мета вивчення дисципліни - набуття студентами наукових основ інженерного забезпечення ефективного використання засобів механізації у с.-г. виробництві, а також теоретичних знань та навичок з питань застосування технологічних процесів в АПК.

Завдання вивчення дисципліни

- ознайомити майбутніх фахівців з фундаментально-прикладними основами експлуатації
с.-г. техніки в процесі її функціонування;

- розкрити особливості агрегатування с.-г. машин і знарядь;

- навчити методики оцінки тягово-енергетичних показників сільськогосподарських та машинно-тракторних агрегатів;

- навчити методики оцінки експлуатаційно-технологічних властивостей сільськогосподарських та машинно-тракторних агрегатів.


Мета вивчення дисципліни.

Опанування студентами методики аналізу технічних і технологічних систем, обґрунтування ефективних рішень та стратегій з позиції системного підходу стосовно функціональних обов’язків фахівців інженерної служби аграрних підприємств.

Завдання вивчення дисципліни

Полягають у формуванні системного мислення фахівця і якостей особи, яка приймає рішення і відповідає за їх ефективність, засвоєнні студентами сучасних методів системного аналізу, аналізу виробничих ситуацій, техніко-економічного аналізу, функціонально-ресурсного проектування, обґрунтуванням рішень та стратегій на основі детермінованих та ймовірнісних моделей, а також в умовах невизначеності, ризику та багатокретеріальності з урахуванням специфіки аграрного виробництва.



Пошук нових технологій вирощування і збирання сільськогосподарських культур нерозривно повязні з їх технічним забезпеченням, яке на сьогоднішній день бажає бути кращим. Орієнтація на світові технології призвела до фактичного знищення власного сільськогосподарського машинобудування в державі. Сільськогосподарське машинобудування ще недавно було однією з ведучих галузей народного господарства країни. Проводилось неперервне удосконалення машин і засобів механізації через збільшення номенклатури, потужності технічних засобів, зменшення маси, а також підвищення їх якості, надійності й довговічності.

Машини, які використовуються в сільськогосподарському виробництві, повинні мати не тільки високі експлуатаційні характеристики, але й їх виготовлення з найменшими затратами праці та матеріальних засобів. Фактично вітчизняна сільськогосподарська техніка стала неконкурентноздатною через вказані фактори. Відтак при їх виготовлені необхідно використовувати найбільш прогресивні процеси і впроваджувати останні досягнення науки і техніки.

Одним з важливих етапів виробництва сільськогосподарської техніки є процес її проектування. Сучасні методи проектуваня дозволяють мінімізувати прояв прийнятих помилкових інженерних рішень. Проте їх ефективне застосування можливе за умови творчого підходу інженерів-конструкторів при виконання поставлених завдань, який формується на основі знань про алгоритм проектування технічних засобів загалом, умов сучасних виробництв, технологій виготовлення виробів від деталей до складних технічних систем.


The purpose

          The purpose of the discipline is to study the basics of mathematical modeling of agricultural machinery and technological processes in agricultural production. Study optimization methods and computer technology for calculation.

 The objectives

           The task of the course is to study the basic methods of mathematical modeling of machines, to be able to formalize data. Investigate the process of functioning of machines in the processes of agricultural production. Analyze agricultural systems.

            Be able to optimize the technical parameters of agricultural systems. Use computer technology.