Мета вивчення дисципліни.
Сформувати комплекс знань, необхідний для проведення польових дослідів, планування експерименту; розміщення варіантів на дослідній ділянці; ведення нормативної документації і складання звітності за проведену науково-дослідну роботу.
Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання вивчення дисципліни - вироблення вмінь вирішення практичних задач із закладанням проведення складних багатофакторних польових дослідів, де в єдиному комплексі вивчаються дія і взаємодія багатьох елементів технологічного процесу формування врожаю.
- Викладач: Юхимчук Сергій
Метою дисципліни є отримання необхідних знань, умінь та навиків в
питаннях комплексного аналізу технічних систем (ТС) і процесів, а саме методів
дослідження, категорій і властивостей технічних систем, закономірностей
розвитку технічних систем і творчого мислення, сучасних методів пошуку
технічних рішень та активізації творчості.. Основними завданнями вивчення
дисципліни є навчитися використовувати на практиці сучасні прийоми і методи
науково-технічної творчості, розробляти з їх допомогою нові технічні рішення,
привити навики рішень, пов’язаних зі створенням ТС.
Загальні компетентності: здатність бути критичним та самокритичним;
здатність генерувати нові ідеї (креативність); здатність знаходити, обробляти
та аналізувати інформацію з різних джерел;; здатність виявляти, ставити і
вирішувати проблеми; здатність застосовувати знання на практиці; здатність
приймати обґрунтовані рішення; уміння мотивувати людей і досягати спільних
цілей; здатність до абстрактного та аналітичного мислення й генерування ідей;
здатність до розроблення та управління проектами; здатність взаємодіяти з
іншими людьми в конструктивному ключі, навіть при вирішенні складних питань.
В результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні: знати: роль і місце
дисципліни у підготовці бакалаврів; типи і види відношень між ТС; типи ТС і
задач; основні елементи системи перетворень і технічного процесу; структуру,
властивості та ТС; властивості ТС; способи представлення ТС; методи і правила
творчої розробки технічних рішень; вміти виділити технічну систему та основні
її елементи; виділяти відношення між ТС; створювати модель будь-якої ТС; порівнювати
структуру ТС; використовувати на практиці сучасні методи науково-технічної
творчості.
- Викладач: Герасимчук Олександр