- Викладач: Шворак Анатолій
Сертифікація, маркування та контроль якості сільськогосподарської продукції
- Викладач: Зінчук Микола
- Викладач: Шкляєва Наталія
Метою викладання навчальної дисципліни «Деталі машин та ПТМ» є вивчення сучасних методів, правил і норм конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин.
У процесі відшукання складних інженерних рішень далеко не все може бути формалізовано. Тому потрібно розвивати інженерні підходи, у тому числі вміння аналізувати попередній досвід, синтезувати нові ідеї, моделювати з використанням аналогів. Розвиткові цих якостей у великій мірі сприяють курсові проекти з «Деталей машин та ПТМ». Багатоваріантність розв’язків у процесі проектування розвиває мислення та ініціативу студента. Перехід від формальної логіки теоретичних дисциплін до евристичної діяльності бакалавра є однією із складових того важкого якісного стрибка, який має здійснити студент під час вивчення дисципліни «Деталі машин та ПТМ».
Основні завдання навчальної дисципліни «Деталі машин та ПТМ»:
– вивчити методи, правила і норми конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин;
– поглибити знання студентів про умови та режими роботи механізмів і машин;
– одержати знання для складання кінематичних схем механізмів та розрахункових схем деталей і вузлів машин;
– одержати знання для раціонального вибору матеріалу, форми та конструктивного виконання деталі або вузла машини;
– сформувати компетенції, які необхідні для розв’язування виробничих проблем раціонального використання технічних засобів, їх створення і вдосконалення відповідно до конкретних умов роботи.
Компетентності та заплановані результати навчання.
Дисципліна «Деталі машин та ПТМ» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність.
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає застосування визначених теорій та методів відповідної науки і характеризується певною невизначеністю умов.
Загальні компетентності.
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професії.
Спеціальні (фахові) компетентності.
ФК1. Здатність використовувати у фаховій діяльності знання будови і технічних характеристик сільськогосподарської техніки для моделювання технологічних процесів аграрного виробництва.
ФК4. Здатність до конструювання машин на основі графічних моделей просторових форм та інструментів автоматизованого проектування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен мати такі програмні результати навчання:
ПРН1. Володіти гуманітарними, природничо-науковими та професійними знаннями; формулювати ідеї, концепції з метою використання у професійній діяльності.
ПРН14. Відтворювати деталі машин у графічному вигляді згідно з вимогами системи конструкторської документації. Застосовувати вимірювальний інструмент для визначення параметрів деталей машин.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен
знати:
– проблеми й перспективи розвитку загального машинобудування та металообробки;
– призначення типових деталей та вузлів, особливості їхніх конструкцій і функціонування в готовому виробі;
– основні критерії роботоздатності деталей та вузлів;
– методи, правила і норми конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин;
– основи техніко-економічних розрахунків, де поряд із технічними величинами розглядаються також і економічні критерії – витрати матеріалів, енергії, праці та інших засобів.
вміти:
– оцінювати технічні завдання;
– аналізувати умови та режими роботи механізмів і машин;
– ставити й вирішувати задачі складання кінематичних схем механізмів, вибору розрахункових схем механізмів, вузлів, деталей;
– вибирати робочу методику проектування й використовувати її;
– конструювати машини, виконуючи всі необхідні розрахунки;
– раціонально вибирати матеріал, форму та конструктивне виконання деталі або вузла;
– призначати ступінь точності та якість обробки поверхонь;
– розробляти конструкторську документацію – складальні креслення, креслення загального вигляду та ін.;
– здійснювати авторський нагляд за реалізацією проектних рішень.
- Викладач: Толстушко Микола
Background Colour
Font Face
Font Size
Text Colour