- Викладач: Шкляєва Наталія
Мета дисципліни – засвоїти основні закони загальної хімії, закономірності будови речовини і хімічних перетворень, властивості простих речовин і матеріалів, знати перспективи їх використання в народному господарстві.
Основні завдання вивчення дисципліни - сприяти розвиткові у студентів хімічного мислення і діалектичного світогляду; ознайомити студентів з технікою виконання деяких лабораторних прийомів та хімічних розрахунків, виробити навики самостійної роботи в хімічній лабораторії, оцінки та узагальнення одержаних результатів; правильно подати історію хімічної науки, показати роль вітчизняних та зарубіжних вчених у розвитку хімії та хімічної технології; показати важливу роль хімії і хімічних методів для різних галузей народного господарства, насамперед в машинобудуванні і на транспорті.
Вимоги до вмінь і знань студентів
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- основні закони хімії;
- основні класи сполук, найважливіші оксиди, кислоти, основи і солі;
- електронна будова атома;
- періодичний закон Д.І. Менделєєва;
- тепловий ефект хімічної реакції, закони Гесса;
- поняття про швидкість хімічної реакції та хімічну рівновагу;
- способи вираження концентрації розчинів:
- закони Рауля;
- ступінь окиснення, окисник, відновник;
- гальванічний елемент, анод, катод, електрорушійна сила;
- рівняння Нернста;
- закономірності електролізу;
- закони Фарадея;
- загальні властивості металів;
- механізм електрохімічної корозії;
- методи захисту від корозії;
- основні класи органічних сполук;
- полімери, полімеризація, поліконденсація.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
- складати формули речовин і хімічні рівняння;
- користуватися періодичною системою хімічних елементів;
- розрахувати тепловий ефект хімічної реакції;
- розрахувати концентрацію розчину;
- визначати ступінь окиснення елемента;
- складати окисно-відновні реакції, урівнювати їх методом електронного балансу;
- записати схему гальванічного елемента;
- описати механізм і продукти корозії;
- записати рівняння полімеризації і поліконденсації.
- Викладач: Шемет Василина
Мета дисципліни – засвоїти основні закони загальної хімії, закономірності будови речовини і хімічних перетворень, властивості простих речовин і матеріалів, знати перспективи їх використання в народному господарстві.
Основні завдання вивчення дисципліни - сприяти розвиткові у студентів хімічного мислення і діалектичного світогляду; ознайомити студентів з технікою виконання деяких лабораторних прийомів та хімічних розрахунків, виробити навики самостійної роботи в хімічній лабораторії, оцінки та узагальнення одержаних результатів; правильно подати історію хімічної науки, показати роль вітчизняних та зарубіжних вчених у розвитку хімії та хімічної технології; показати важливу роль хімії і хімічних методів для різних галузей народного господарства, насамперед в машинобудуванні і на транспорті.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- основні закони хімії;
- основні класи сполук, найважливіші оксиди, кислоти, основи і солі;
- електронна будова атома;
- періодичний закон Д.І. Менделєєва;
- тепловий ефект хімічної реакції, закони Гесса;
- поняття про швидкість хімічної реакції та хімічну рівновагу;
- способи вираження концентрації розчинів:
- закони Рауля;
- ступінь окиснення, окисник, відновник;
- гальванічний елемент, анод, катод, електрорушійна сила;
- рівняння Нернста;
- закономірності електролізу;
- закони Фарадея;
- загальні властивості металів;
- механізм електрохімічної корозії;
- методи захисту від корозії;
- основні класи органічних сполук;
- полімери, полімеризація, поліконденсація.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
- складати формули речовин і хімічні рівняння;
- користуватися періодичною системою хімічних елементів;
- розрахувати тепловий ефект хімічної реакції;
- розрахувати концентрацію розчину;
- визначати ступінь окиснення елемента;
- складати окисно-відновні реакції, урівнювати їх методом електронного балансу;
- записати схему гальванічного елемента;
- описати механізм і продукти корозії;
- записати рівняння полімеризації і поліконденсації.
Мета вивчення дисципліни
Мета дисципліни - ознайомлення з інноваціями в сфері сільськогосподарського виробництва, вивчення методів впровадження інноваційного розвитку на агропідприємствах. Отримати знання щодо правових,організаційних і методичних основ визначення понять про інноваційну діяльність і
обґрунтування інноваційних інженерних технологій у сільському господарстві.
Завдання вивчення дисципліни
Завдання курсу полягає в тому, щоб дати знання по впровадженню інновацій у виробництві продукції агросектору, зокрема сільському господарстві, спрямованих на вдосконалення існуючих і створення нових технічних рішень. В результаті вивчення дисципліни студент повинен мати уяву про нормативні, організаційні і методичні основи інноваційних інженерних технологій: законодавчі основи інноваційної діяльності, правила і організаційні основи інноваційної діяльності, правила формування інноваційних інженерних технологій у сільському господарстві.
Навчитися застосовувати на практиці сучасні інноваційні технології в АПК.

- Викладач: Кірчук Руслан
Метою викладання навчальної дисципліни «Деталі машин та ПТМ» є вивчення сучасних методів, правил і норм конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин.
У процесі відшукання складних інженерних рішень далеко не все може бути формалізовано. Тому потрібно розвивати інженерні підходи, у тому числі вміння аналізувати попередній досвід, синтезувати нові ідеї, моделювати з використанням аналогів. Розвиткові цих якостей у великій мірі сприяють курсові проекти з «Деталей машин та ПТМ». Багатоваріантність розв’язків у процесі проектування розвиває мислення та ініціативу студента. Перехід від формальної логіки теоретичних дисциплін до евристичної діяльності бакалавра є однією із складових того важкого якісного стрибка, який має здійснити студент під час вивчення дисципліни «Деталі машин та ПТМ».
Основні завдання навчальної дисципліни «Деталі машин та ПТМ»:
– вивчити методи, правила і норми конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин;
– поглибити знання студентів про умови та режими роботи механізмів і машин;
– одержати знання для складання кінематичних схем механізмів та розрахункових схем деталей і вузлів машин;
– одержати знання для раціонального вибору матеріалу, форми та конструктивного виконання деталі або вузла машини;
– сформувати компетенції, які необхідні для розв’язування виробничих проблем раціонального використання технічних засобів, їх створення і вдосконалення відповідно до конкретних умов роботи.
Компетентності та заплановані результати навчання.
Дисципліна «Деталі машин та ПТМ» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність.
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає застосування визначених теорій та методів відповідної науки і характеризується певною невизначеністю умов.
Загальні компетентності.
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професії.
Спеціальні (фахові) компетентності.
ФК1. Здатність використовувати у фаховій діяльності знання будови і технічних характеристик сільськогосподарської техніки для моделювання технологічних процесів аграрного виробництва.
ФК4. Здатність до конструювання машин на основі графічних моделей просторових форм та інструментів автоматизованого проектування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен мати такі програмні результати навчання:
ПРН1. Володіти гуманітарними, природничо-науковими та професійними знаннями; формулювати ідеї, концепції з метою використання у професійній діяльності.
ПРН14. Відтворювати деталі машин у графічному вигляді згідно з вимогами системи конструкторської документації. Застосовувати вимірювальний інструмент для визначення параметрів деталей машин.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен
знати:
– проблеми й перспективи розвитку загального машинобудування та металообробки;
– призначення типових деталей та вузлів, особливості їхніх конструкцій і функціонування в готовому виробі;
– основні критерії роботоздатності деталей та вузлів;
– методи, правила і норми конструювання та розрахунку деталей і вузлів загального призначення з урахуванням режимів роботи і строків служби машин;
– основи техніко-економічних розрахунків, де поряд із технічними величинами розглядаються також і економічні критерії – витрати матеріалів, енергії, праці та інших засобів.
вміти:
– оцінювати технічні завдання;
– аналізувати умови та режими роботи механізмів і машин;
– ставити й вирішувати задачі складання кінематичних схем механізмів, вибору розрахункових схем механізмів, вузлів, деталей;
– вибирати робочу методику проектування й використовувати її;
– конструювати машини, виконуючи всі необхідні розрахунки;
– раціонально вибирати матеріал, форму та конструктивне виконання деталі або вузла;
– призначати ступінь точності та якість обробки поверхонь;
– розробляти конструкторську документацію – складальні креслення, креслення загального вигляду та ін.;
– здійснювати авторський нагляд за реалізацією проектних рішень.
- Викладач: Толстушко Микола