Мета вивчення дисципліни

Метою курсу є оволодіння всім спектром знань з питань професійної кар’єри працівника в інженерній справі для того, щоб забезпечити кар’єрне зростання працівників та відповідно ефективність діяльності, а, також, розкриття психологічних особливостей здійснення професійної кар'єри на основі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду.

 

 Завдання вивчення дисципліни

Завданнями вивчення дисципліни є:

- ознайомлення із світовою практикою розвитку кар’єри особистості;

- розуміння основних етапів становлення кар’єри особистості;

- формування у слухачів навичок та умінь використання основних технологій розвитку кар’єри особистості на підприємстві

 

 Найменування та опис компетентностей, формування яких забезпечує вивчення дисципліни "ПРОФЕСІЙНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА КАР’ЄРА"

Інтегральна компетентність:

КІ.01. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми, пов'язані з розробкою, застосуванням, виробництвом та випробуванням металевих, неметалевих та композиційних матеріалів і виробів на їх основі, у професійній діяльності та у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів фізики, хімії та механічної інженерії і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

 

Загальні компетентності:

КЗ.03. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями

КЗ.06. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

КЗ.07. Здатність використання інформаційних і комунікаційних технологій.

КЗ.08. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

КЗ.10. Здатність працювати автономно.

КЗ.11. Здатність працювати в команді.

КЗ.13. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

КЗ.14. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

 

Спеціальні (фахові) компетентності спеціальності:

КС.04. Здатність працювати в групі над великими інженерними проектами у сфері матеріалознавства.

КС.05. Здатність застосовувати системний підхід до вирішення інженерних матеріалознавчих проблем.

КС.06. Здатність використовувати практичні інженерні навички при вирішенні професійних завдань

 

 Передумови для вивчення дисципліни

Базові знання з соціології.

 

 Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

ПРН.02. Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.

ПРН.06. Дотримуватися вимог галузевих нормативних документів.

ПРН.24. Знання технічних характеристик, умов роботи, застосування виробничого обладнання для обробки матеріалів та контрольно-вимірювальних приладів

вміти:

ПРН.08. Уміти застосувати свої знання для вирішення проблем в новому або незнайомому середовищі.

ПРН.09. Уміти експериментувати та аналізувати дані.

ПРН.10. Уміти поєднувати теорію і практику для розв'язування завдань матеріалознавства.

ПРН.19. Обирати і застосовувати придатні типові методи досліджень (аналітичні, розрахункові, моделювання, експериментальні); правильно інтерпретувати результати таких досліджень та робити висновки.

ПРН.21. Описувати послідовність підготовки виробів та обчислювати економічну ефективність виробництва матеріалів та виробів з них.