• Оголошення для студентів ДЕННОЇ форми навчання!!!

    Викладач курсу МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: 

    д.е.н., професор, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Матвійчук Людмила Юріївна,

    • email: kalishl.y@gmail.com, viber: 0958357179

    Підсумковий контроль курсу: залік.

    Окрім лекційного матеріалу на даній платформі розміщені завдання для перевірки знань.

    Постійне посилання на пари згідно розкладу у разі дистанційного навчання:  

  • https://us04web.zoom.us/j/72836145319?pwd=JWIWvaybQdbrYOc8mxkoaUW4s4kG0f.1

    Meeting ID: 728 3614 5319
    Passcode: 1B0Zva

  • Критерії, форми поточного та підсумкового контролю ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

    Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ» кредиту:

    Заліковий

    модуль 1

    модульна контрольна робота 1

    Заліковий

     модуль 2

    модульна контрольна робота 2

    Заліковий

     модуль 3

    (підсумкова оцінка за КПІЗ та поточне опитування)

    Заліковий

     модуль 4

    Екзамен

    Разом

    (підсумкова семестрова оцінка)

    10 %

    10 %

    40 % (з них КПІЗ – 10 %*)

    40 %

    100 %

     

    Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ» визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового кредиту:

     Шкала оцінювання:

    За шкалою Луцького НТУ

    За національною шкалою

    За шкалою ECTS

    90–100

    відмінно

    А (відмінно)

    85–89

    добре

    В (дуже добре)

    75-84

    С (добре)

    65-74

    задовільно

    D (задовільно)

    60-64

    E (достатньо)

    35-59

    незадовільно

    FX (незадовільно з можливістю повторного складання)

    1-34

    F (незадовільно з обов’язковим

    повторним курсом)



Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour