Мета і завдання дисципліни «Іноземна мова»

2.1. Мета вивчення дисципліни

- практична: формування у студентів загальних комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

Програма курсу «Іноземна мова (англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:

 

Елементарний користувач

(Basic user)

А1 – Інтродуктивний (breakthrough)

А2 – Середній (waystage)

 

Незалежний користувач

(Independent user)

В1 – Рубіжний (threshold)

В2 – Просунутий (vantage)

 

Досвідчений користувач

(Proficient user)

С1 – Автономний (effective operational proficiency)

С2 – Компетентний (mastery)

За вимогами Національної програми бакалаври повинні досягати рівня незалежного користувача.

 -   освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

-          пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

-         розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

-         соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;

-          соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

2.2. Завдання вивчення дисципліни

Основні завдання вивчення дисципліни «Іноземна мова»:

- набути навичок практичного володіння іноземною мовою в різних сферах мовленнєвої діяльності;

- користуватися усним монологічним  та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та культурної тематики;

- перекладати з іноземної мови на рідну тексти загальнонаукового та публіцистичного характеру;

- реферувати та анотувати суспільно-політичну та художню літературу рідною та  англійською мовами.

2.3. Найменування та опис компетентностей, формування яких забезпечує вивчення дисципліни «Іноземна мова»

Дисципліна «Іноземна мова» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

загальні компетентності (для спеціальності «Прикладна математика»)

ЗК01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК09. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).

ЗК10. Навички використання інформаційних комунікаційних технологій.

ЗК11. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК13. Навички міжособистісної взаємодії.

фахові компетентності (для спеціальності «Прикладна математика»)

ФК16. Здатність до ефективної професійної письмової й усної комунікації українською мовою та роднією з офіційних мов ЄС.

Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями полягає у вмінні використовувати одержані знання у мовленні повсякденного спілкування.

2.4. Передумови для вивчення дисципліни

Для освоєння студентами необхідних теоретичних та практичних знань попередньо їм необхідно опрацювати дисципліну «Іноземна мова» та володіти рівнем незалежного користувача В1.

2.5. Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен  вміти (для спеціальності «Прикладна математика»):

РН20. Демонструвати навички професійного спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією з офіційних мов ЄС.  

2.6. Завдання лекційних занять

Лекції не передбачені навчальним планом дисципліни.

2.7. Завдання практичних занять

Проведення практичних занять має на меті засвоєння студентами теоретичних та практичних знань для їх подальшого застосування у мовленні повсякденного спілкування.

Завданнями проведення практичних занять є:

-  набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі загальнопобутової тематики, зумовленої щоденними потребами;

- одержування необхідної інформації з іноземних джерел;

- користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та загальнотехнічної тематики;

- переклад з іноземної мови на рідну текстів  загальнопобутового характеру;

- реферування та анотування суспільно-політичної  та загально технічної літератури рідною та англійською мовами.


Мета: викладення основних понять алгоритмізації  і  техніки  застосування  у  програмуванні  базових  алгоритмічних структур (організація програм) і базових структур даних (організація даних); ознайомлення студентів та оволодіння ними мовою програмування С++, навичками хорошого стилю програмування, методами проектування та створення програм згідно сучасних технологій програмування

Завдання:

-     вивчення основних етапів процесу проектування програмного забезпечення і визначення принципів програмування щодо розробки програм мовою С++;

-     вивчення типових підходів до розробки і аналізу найбільш розповсюджених алгоритмів рішення задач;

-     здійснення  аналізу  можливостей  сучасних  інструментальних  середовищ розробки програм;

-     визначення  концепцій  і  вивчення  основних  принципів  організації програм в середовищі ОС Windows.