Як навчальна дисципліна, «Математичне моделювання механічних систем» забезпечує формування у фахівців комплексу професійних знань щодо побудови та дослідженню математичне моделей реальних процесів, явищ, об’єктів для отримання їх реакцій на зміну зовнішніх чинників у математизованому віртуальному виді. Це дозволяє отримати необхідні знання про об’єкт, який з тих чи інших причин не може бути дослідженим експериментально.


основи мови програмування Python для Data Science

викладач https://t.me/Mixan1a


Предмет  навчальної дисципліни:  на базі теоретичних та практичних знань, розробити методи постановки та розв’язання прикладних задач чисельних методів, що ставляться у конкретних галузях інженерної діяльності, тобто створення відповідної моделі певного технологічного процесу для його розуміння, модернізації чи заміни більш досконалим.

 Мета дисципліни – надання студентам знань з основних розділів чисельних методів, ознайомлення студентів з базовими методами наближень, з основними підходами в області апроксимації функцій, чисельного диференціювання, інтегрування  тощо;  вироблення вміння самостійно застосовувати обчислювальні засоби та вивчати навчальну літературу з обчислювальної математики; набуття необхідної математичної підготовки та знань для вивчення комп`ютерних наук, сприяння розвитку аналітичного мислення.

Основні завдання вивчення дисципліни - набуття студентами знань з основних розділів чисельних методів, формування початкових умінь: використання знань про теоретичні особливості чисельних методів, можливості їх адаптації до інженерних задач; використання сучасних чисельних методів під час розв’язання різних інженерних прикладних задач; аналізу та обробка результатів використання чисельних методів. Результатом вивчення дисципліни повинна стати спроможність студентів самостійно опрацьовувати математичну літературу, поглиблювати знання, розвивати логічне мислення; проаналізувавши задачу, правильно обрати наближений метод її розв’язку; запрограмувавши відповідний алгоритм, отримати числовий результат; оцінити похибку, що виникла в результаті розв’язку, і проінтерпретувати одержані результати.