Навчальна дисципліна «Професійні комунікації» забезпечує формування у здобувачів професійної комунікативної компетентності; оволодіння теоретичними основами, системами норм та цінностей професійної комунікації, вміння вести ефективні ко­мунікаційні взаємодії.
     В результаті вивчення дисципліни «Професійні комунікації» студенти зможуть:
-   знати характерологічні особливості людини, види і структуру ділового спілкування, бар'єри на шляху ефективної комунікації та методи їхнього усунення;
- знати форми спілкування людей; канали зв'язку, види та особливості невербального спілкування;
-  знати складові та особливості культури ділового спілкування та службового етикету;
-   знати сутність ділових комунікацій у сфері соціального забезпечення;
-   вміти підготувати та виголосити публічну промову;
 - знати конструктивні і деструктивні аспекти конфлікту, методи та технології розв’язання конфліктів;
- знати теоретичні принципи підготовки і проведення прес-конференцій, брифінгів, презентацій, ділових нарад;
-  знати основи полеміки і проведення переговорів;
-  аналізувати практичні ситуації і приймати рішення, базуючись як на власному досвіді, так і на отриманих теоретичних знаннях;
-  вдосконалити навички міжособистісного спілкування;- знати особливості спілкування із закордонними партнерами