Метою викладання навчальної дисципліни «Проектування інформаційних систем» є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок щодо змісту технологічних операцій створення ІС на різних рівнях ієрархії, а також засобів автоматизації проектних робіт, формалізації процесу проектування та методів управління проектуванням ІС для забезпечення базової профілюючої підготовки за фахом.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Проектування інформаційних систем» є: формування у майбутніх фахівців знань про основні підходи, принципи, технології, інструментальні засоби, шаблони та стандарти індивідуального, типового та автоматизованого проектування інформаційних систем
- Викладач: Редько Ростислав Григорович
- Викладач: Редько Ольга
Мета вивчення дисципліни
Надання студентам необхідних знань з питань організації системи електронного навчання, методологічними та технологічними аспектами створення електронних засобів навчального призначення.
Завдання вивчення дисципліни
Формування у студентів комплексних знань про класифікацію засобів та методів інформатизації освіти, особливості використання гіпертексту та мультимедіа, специфіки їх застосування для освітніх електронних видань і ресурсів, методи використання інформаційних і комунікаційних технологій в навчальному процесі.
Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в професійній освіті, що передбачає застосування певних теорій і методів інженерної та педагогічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
2. Здатність до організації та планування.
3. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
Фахові компетентності спеціальності
1. Здатність спрямовувати здобувачів освіти на прогрес і досягнення.
2. Здатність аналізувати педагогічні ситуації, вивчати учнів і учнівську групу, виявляти причини відставань в навчанні, недоліків у поведінці та усувати їх; займатися самоосвітою, самовдосконаленням, новими прогресивними технологіями навчання та виховання, засобами їх реалізації.
3. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище.
4.
Здатність генерувати оригінальні, творчі ідеї щодо креативного
вирішення
виробничих та
педагогічних ситуацій.
Передумови для вивчення дисципліни
Пререквізити дисципліни:
- Професійна педагогіка;
- Проектування та експлуатація інформаційних систем;
- Ергономіка інформаційних технологій;
- Креативні технології навчання;
- Обробка зображень, мультимедіа та комп'ютерна графіка;
- Інформатика та інформаційні технології;
- Алгоритмізація та програмування.
Результати навчання.
Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
- сучасний стан розвитку і перспективні напрямки впровадження комп'ютерних технологій в навчальний процесс;
- принципи використання SCORM та інших міжнародних стандартів у галузі e-Learning;
-
методи
статистичної обробки результатів контролю знань та визначення якості
тестів;
- принципи організації системи дистанційного навчання.
вміти:
- володіти навичками роботи з сучасними комп'ютерними програмами фахової спрямованості та можливості впровадження відповідного програмного забезпечення для проектування інформаційних систем та педагогічних програмних засобів;
- розуміти й критично осмислювати нові педагогічні ідеї, вміти застосовувати інноваційні технології та методики в освітньому процесі;
- відшуковувати, обробляти, аналізувати та оцінювати інформацію, що стосується професійної діяльності, користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням та сучасними засобами зберігання та обробки інформації;
застосовувати програмне забезпечення для e-learning і дистанційного навчання і здійснювати їх навчально-методичний супровід.- Викладач: Сушик Олександр
- Викладач: Ліщина Наталія