Метою навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності (Підприємництво та торгівля)» є формування знань, умінь і навичок із предмета своєї спеціальності, а також набуття комунікаційних навиків у своїй майбутній професії.
Завдання курсу:
- формування у студентів системи знань щодо сутності та соціального значення майбутньої професії;
- вивчення сучасних напрямів розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності;
- засвоєння студентами основних термінів та понять з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності;

- формування у студентів навичок самостійного й ефективного навчання у навчальному закладі вищої освіти, як основи професійної підготовки у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.


Мета курсу: оволодіння теоретичними знаннями та набуття практичних вмінь в галузі інформаційного забезпечення руху товару. Основні теми курсу:

–  види, форми, функції та засоби товарної інформації;

–  основні вимоги до товарної інформації;

–  інформаційні документи та їх особливості;

– основні інформаційні знаки та їх використання;

–  порядок наведення інформації в товаро-супровідних документах і на маркуванні.


Програма курсу «Іноземна мова (англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програмі з англійської мови для професійного спілкування.

Мета вивчення дисципліни

- практична: формування у студентів загальних комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

 -   освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

-          пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

-         розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

-         соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;

-          соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій. 

Основні завдання вивчення дисципліни «Іноземна мова»:

- набути навичок практичного володіння іноземною мовою в різних сферах мовленнєвої діяльності;

- користуватися усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та культурної тематики;

- перекладати з іноземної мови на рідну тексти загальнонаукового та публіцистичного характеру;

- реферувати та анотувати суспільно-політичну та художню літературу рідною