У системі підготовки студентів за освітньою програмою Готельно-ресторанна справа дисципліна «Організація рекреаційних послуг» посідає важливе місце, оскільки виконує декілька важливих завдань, а саме знайомить студентів із особливостями організації діяльності з надання рекреаційних послуг.

Розвиток рекреаційної діяльності, крім основного призначення, сприяє створенню робочих місць, вливанням іноземної валюти, капіталовкладенням до місцевої економіки, раціональному використанню природних рекреаційних ресурсів, стимулює прибуткові внутрішні галузі – транспорт, громадське харчування, зв’язок, народні промисли, рекламно-
інформаційну справу тощо.

Відпочинок, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини, тому організація поєднання цих процесів є актуальною для сьогодення та відображає ідею навчальної дисципліни «Організація. рекреаційних послуг».

Метою дисципліни «Організація. рекреаційних послуг» є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів дослідження організації рекреаційних послуг, формування у студентів розуміння сутності рекреаційних послуг як складової сфери послуг.

Навчальна дисципліна «Організація. рекреаційних послуг» належить до циклу обов’язкових дисциплін для студентів, що здобувають вищу освіту за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа».

Завдання вивчення дисципліни

Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація. рекреаційних послуг» є засвоєння теоретичних і практичних засад організації рекреаційних послуг; набуття навичок аналізу і планування діяльності підприємств, що мають надавати рекреаційні послуги; засвоєння механізму обрання ефективної правової форми функціонування підприємства рекреаційного типу з урахуванням стартових можливостей та дозволів на види діяльності; надбання практичних навичок в організації рекреаційних послуг.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні

знати:

- зміст і особливості організації рекреаційної діяльності;

- необхідні передумови розвитку рекреаційного процесу;

- основні засади впровадження міжнародних стандартів якості у сфері організації рекреаційних послуг;

- основи управління рекреаційною галуззю на різних інституціональних рівнях.

вміти:

- аналізувати ефективність підприємств, які надають рекреаційні послуги;

- виявляти регіональні особливості використання рекреаційних ресурсів і відповідну спеціалізацію рекреаційних територій;

- характеризувати і аналізувати стан розвитку рекреаційної індустрії в певних районах;

- виявляти проблеми та прогнозувати шляхи розвитку рекреаційно-туристичного господарства України;

- давати рекомендації і пропонувати певні рішення щодо ефективної організації рекреаційних послуг


Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour