Метою викладання навчальної дисципліни “Комунікації в сфері послуг” є  набуття  компетентностей з продуктивного спілкування, а також опанування здобувачами знань щодо різних форм комунікацій, необхідних для професійної діяльності у сфері підприємництва, задля досягнення конструктивного результату при діловій взаємодії та ефективної кадрової політики, забезпечення розвитку комунікативної компетентності фахівця.

 Основними завданнями вивчення дисципліни “Комунікації в сфері послуг” є оволодіння знаннями щодо понятійно-категорійного апарату, сутності, складових та механізмів ефективних комунікацій як засобу професійної комунікації у міжкультурному середовищі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

сучасну термінологію дисципліни;

- методи мотивації та самомотивації успішності у бізнесі;

- теорії комунікації, основні види та підходи до комунікації, комунікативний процес та його форми, моделі, стратегії та тактики комунікації у діяльності, поняття контексту та його вплив;

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

– знайти індивідуальний стиль спілкування, застосовувати різноманітні засоби переконання, оцінити конфліктну ситуацію та обрати шляхи її подолання, організовувати процес прийому й передачі інформації, установлювати комунікативні зв’язки в колективі,

– розрізняти основні види комунікації, класифікувати види вербальної/ комунікації, проаналізувати та критично застосовувати базові принципи міжкультурної комунікації у діловому контексті.




Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour