Метою викладання навчальної дисципліни “Дієтологія” є  набуття майбутніми фахівцями спеціальних знань, вмінь і навичок  з організації системи харчування здорової та хворої людини на різних вікових етапах шляхом застосування сучасних наукових  положень дієтології та з організації харчування в лікувально-профілактичних, оздоровчих і навчальних установах, а також методів профілактики за допомогою спеціально підібраної дієти.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Дієтологія” є оволодіння знаннями з основних теорії харчування та шляхів їх оптимізації, класифікацію видів харчування; процесів травлення і засвоєння їжі; поняття раціону харчування; функції компонентів їжі в забезпеченні здоров'я людини і якості харчових продуктів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

сучасну термінологію дисципліни;

основи фізіології та біохімії харчування, раціонального харчування різних вікових та професійних груп населення;

принципи профілактики харчових отруєнь, гострих кишкових інфекцій та захворювань аліментарного походження;

актуальні проблеми сучасних напрямів в харчуванні та встановити  їх зв'язок зі здоров’ям та працездатністю населення.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

-        вміти розраховувати потреби організму в харчових та біологічно активних речовинах;

-        надавати обґрунтування енергетичної цінності та нутрієнтного складу раціону харчування;

-        виявляти статус харчування організму та його порушень;

-        вміти розробляти практичні рекомендацій щодо організації раціонального харчування різних груп населення;

-        оцінювати харчові продукти за гігієнічними показниками, результатами

-        бактеріологічного та токсикологічного дослідження й формулювання висновку щодо їх якості та відповідності стандартам;

-        володіти методикою проведення просвітницької та консультативної роботи серед населення з питань первинної та вторинної аліментарної профілактики захворювань;

-        пропагувати гігієнічні знання серед населення в галузі раціонального харчування.  

         Дисципліна Дієтологіязабезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми діяльності суб'єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів системи наук, які формують концепції гостинності і характеризується комплексністю та невизначеністю умов

Загальні компетентності

Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.

Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 

Фахові компетентності спеціальності

Розуміння предметної області і специфіки професійної діяльності.

Здатність розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів, здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання готельних та ресторанних послуг для різних сегментів споживачів.

Здатність виявляти, визначати й оцінювати ознаки, властивості і показники якості продукції та послуг, що  впливають на рівень забезпечення вимог споживачів у сфері гостинності.

Результати навчання включають:

-      знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук;

-       розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;

-      здійснювати ефективний контроль якості продуктів та послуг закладів готельного і ресторанного господарства;

-      зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.