Мета дисципліни – є формування в студентів сучасних теоретичних основ та практичних навичок щодо моральних вимог у стосунках ділових людей, про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування – бесід і переговорів, службових нарад тощо; про моральні принципи, норми і правила етикету в сфері ресторанного та готельного бізнесу.

Завдання дисципліни – вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:

-уявлення про сучасні етичні норми ділового спілкування, суть моралі і ролі її суспільної функції;

-на основі знання основних норм і правил ділового етикету студенти повинні отримати уявлення про соціально-психологічні аспекти соціальної мобільності;

-виробити навики позитивного спілкування в цілях досягнення успіху в професійній сфері.

- в результаті проходження курсу студенти повинні отримати знання про різні типи корпоративної культури; отримати навики адаптації в службовій і діловій обстановці, а також навики ділового письмового і усного спілкування; ознайомитися з правилами організації корпоративних заходів, ділових переговорів, освоїти основні правила формування власного іміджу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати: основні поняття, особливості, функції ділового етикету; принципи ділового протоколу у туристичній діяльності, готельно-ресторанному господарстві; специфіку проведення ділових бесід, зустрічей, переговорів; способи організації та проведення ділових заходів; теорію міжособистісних стосунків; особливості управлінського спілкування; стандартні етикетні ситуації.

вміти: застосовувати набуті теоретичні знання для вирішення конкретних прикладних завдань; організовувати ділове спілкування із врахуванням особливостей споживачів різних категорій; вирішувати робочі питання по телефону, вести ділову переписку; розробляти програми ділових переговорів як з вітчизняними, так і з закордонними партнерами; користуватись навиками і прийомами створення сприятливого психологічного клімату у робочому колективі