Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальне управління та адміністрування» є формування у студентів знань і умінь із соціального управління та адміністрування в контексті сучасних трансформацій у соціальній сфері.

Навчальна дисципліна «Соціальне управління та адміністрування» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін ОПП "Управління в системі соціального забезпечення" спеціальності 232 – «Соціальне забезпечення».

Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі викладання дисципліни, є ознайомлення студентів з теоретичними аспектами соціального управління, механізмами, інструментами адміністрування соціальних процесів та вмінням застосовувати набуті знання в практиці соціальної роботи.


Метою викладання навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень в соціальній сфері» є освоєння магістрами основних методів дослідження і впливу з метою корекції актуальних соціальних проблем.

Навчальна дисципліна «Методологія наукових досліджень в соціальній сфері» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін ОПП "Управління в системі соціального забезпечення", за спеціальністю 232 – «Соціальне забезпечення»

Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі викладання дисципліни, є засвоєння студентами теоретичних основ, питань методики, технології та організації науково-дослідницької діяльності, тобто формування теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного, кваліфікованого проведення наукових досліджень у соціальній сфері студентами, як у процесі навчання у вищому навчальному закладі, так і на практиці.


Метою  вивчення  курсу  «Цифрові технології» є  ознайомлення здобувачів із теоретичними та практичними основами використання цифрових технологій (ЦТ), їх впливом на розвиток наукових досліджень та формування цифрових компетентностей кожного; надання практичних умінь використання ЦТ, які необхідні для ефективного здійснення роботи в соціальній чфері, підвищення рівня знань, умінь та навичок роботи з прикладними програмами та веб-засобами мережі Інтернет, набуття навичок застосовувати ЦТ для планування, моделювання та аналізу даних соціальної сфери.


Мета вивчення дисципліни

формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

Програма курсу дисципліни «Ділова іноземна мова(англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування.

 



Метою навчальної дисципліни "Соціальний моніторинг та проєктна діяльність"  є поглиблення та розширення теоретичних та практичних знань здобувачів з питань побудови і функціонування системи соціального моніторингу та проектної діяльності в напрямі формування навичок прикладного характеру щодо організації, розробки, реалізації та фінансового забезпечення соціального проектування з врахуванням соціально-економічних асиметрій.