Мета вивчення дисципліни

Формування системи теоретичних знань і практичних навичок з основ математичного моделювання і планування експерименту, розвиток логічного й алгоритмічного мислення студентів.

Завдання вивчення дисципліни передбачає:

-       засвоєння принципів побудови математичних моделей, класифікації моделей,

-       математичного апарату, що використовується для реалізації дослідження;

-       набуття здатності складати математичні моделі різного виду для технічних систем та процесів;

-       набуття навичок виконання розрахунків та обчислювальних експериментів з використанням сучасних математичних пакетів прикладних програм.

Основою для вивчення даного курсу є класичні курси вищої математики (алгебра, математичний аналіз, диференціальні рівняння), інформатики; взаємні зв’язки з фізикою та технічними дисциплінами.


     Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета полягає у вивченні всіх важливих аспектів моделювання, включаючи формальні моделі систем масового обслуговування, системної динаміки та мереж Петрі, технологію i програмне забезпечення моделювання, перевірку достовірності та правильності моделей, методів моделювання випадкових чисел, величин i процесів, планування експериментів й аналіз результатів моделювання з наступним прийняттям рішень.

 

Завдання: отримати базові інженерні знання, необхідні для розуміння прин- ципів функціонування визначених класів систем;

оволодіти методами системного аналізу i керування проектами, необхідними для коректної постановки задачі моделювання i організації робіт з реалізації й використання моделей

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен

вміти:

ПРН05. Уміти здійснювати системний аналіз взаємопов’язаних процесів різної природи та розробляти математичні та комп’ютерні моделі природних і механічних систем.

 

ПРН06. Уміти застосовувати чисельні методи для дослідження математичних моделей складних механічних та інформаційних систем, систем підтримки прийняття рішень.

ПРН07. Уміти корегувати математичні та інформаційні моделі залежно від результатів, які було отримано в ході їх реалізації.

 

ПРН08. Вміти використовувати існуючі методики та методи досліджень для розв’язання наукових завдань, зокрема у галузі механіки

Мета вивчення дисципліни.

Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань і придбання практичних умінь і навичок щодо використання технологій розподілених обчислень, систем віртуалізації, застосування надпродуктивних обчислень та створення БД на базі технологій хмарних платформ.

Завдання вивчення дисципліни.

Ознайомити студентів з основними технологіями розподілених обчислень, систем віртуалізації, застосування надпродуктивних обчислень. Сформувати у студентів систему знань та навичок щодо:

·       систем хмарних обчислень;

·       базової архітектури та компонент хмарних платформ;

·       сервісних моделей хмарних платформ;

·       моделей розгортання хмарних платформ.


 Мета вивчення дисципліни.
Ознайомити студентів з методами та підходами наукового програмування шляхом моделювання, імітації та аналізу систем чи процесів.

Завдання вивчення дисципліни
/Ознайомити студентів з основними підходами, етапами та прийомами наукового програмування:
-        побудова графічних блок-діаграм,
-        імітування систем чи процесів,
-        дослідження працездатності систем,
-        моделювання поведінки, викликаної подіями,
-        удосконалення систем.


 Мета дисципліни – формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо особливостей використання різних класів інтегральних перетворень до побудови розв’язків деяких класів.

Завдання курсу. Результатом вивчення дисципліни повинно стати спроможність студентів використовувати метод інтегральних перетворень для побудови розв’язків конкретних фізичних задач з урахуванням особливостей застосування кожного з них.


Мета вивчення дисципліни.
Ознайомити студентів методами побудови, аналізу та дослідженню нелінійних моделей та процесів, що використовуються для опису механічних, економічних та соціальних явищ.

 Завдання вивчення дисципліни.
Ознайомити студентів з основними підходами теорії нелінійних систем. Сформувати уявлення про значення та область використання якісної теорії диференціальних рівнянь при дослідженні нелінійних моделей. Навчити студентів:
-       будувати фазові портрети,
-       аналізувати системи в околі точок спокою чи точок циклу,
-       будувати біфуркаційні діаграми,
-       проводити комп’ютерне моделювання нелінійних багатопараметричних систем.


Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань, прикладних вмінь і навичок розв’язання задач аналітичної механіки, знань методів механіки та варіаційних принципів, найбільш часто використовуваних в практиці інженерних і науково-технічних розрахунків і їх теоретичне обґрунтування.