Інженерна етика – це галузь етики, що вивчає моральні проблеми, які виникають в процесі проектування, розробки, виробництва та використання технологічних продуктів та систем. Інженерна етика зосереджена на тому, як інженери та інші технічні спеціалісти повинні діяти в етично відповідальний спосіб у своїй професійній діяльності.

Інженерна етика включає в себе аналіз різних моральних проблем, таких як конфлікт інтересів, ризики для здоров'я та безпеки, збереження навколишнього середовища, соціальна відповідальність та розумне використання технологій.

Інженерна етика є важливим аспектом професійної підготовки технічних спеціалістів, оскільки вона допомагає їм розуміти, як їхні дії можуть впливати на людей, суспільство та довкілля.

Мета дисципліни – оволодіння студентами теоретичними знаннями та набуття практичних навичок дотримання етичних принципів та норм майбутньої професії.

Завдання дисципліни: навчити здобувачів освіти засадам професійної етики та нормам поведінки в інженерній сфері; надати знання та розуміння етичних принципів, які лежать в основі прийняття рішень у професійній діяльності; розуміння етичних наслідків своїх дій та прийняття відповідних рішень, для досягнення безпечності та екологічності продукції; розвивати навики комунікації та співпраці з іншими фахівцями для вирішення етичних проблем та суперечливих ситуацій, які виникають в ході професійної діяльності.

Дисципліна передбачає розвиток та підсилення загальних і фахових компетентностей та програмних результатів навчання, визначених галузевими стандартами:

– здатність діяти соціально відповідально та свідомо;

– здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;

– навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

– здатність працювати в команді;

– здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;

– розуміння питань охорони праці та правових аспектів інженерної діяльності, навички прогнозування соціальних та екологічних наслідків реалізації технічних завдань.