Мета і завдання дисципліни «Іноземна мова»

2.1. Мета вивчення дисципліни

- практична: формування у студентів загальних комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

Програма курсу «Іноземна мова (англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:

 

Елементарний користувач

(Basic user)

А1 – Інтродуктивний (breakthrough)

А2 – Середній (waystage)

 

Незалежний користувач

(Independent user)

В1 – Рубіжний (threshold)

В2 – Просунутий (vantage)

 

Досвідчений користувач

(Proficient user)

С1 – Автономний (effective operational proficiency)

С2 – Компетентний (mastery)

За вимогами Національної програми бакалаври повинні досягати рівня незалежного користувача.

 -   освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

-          пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

-         розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

-         соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;

-          соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

2.2. Завдання вивчення дисципліни

Основні завдання вивчення дисципліни «Іноземна мова»:

- набути навичок практичного володіння іноземною мовою в різних сферах мовленнєвої діяльності;

- користуватися усним монологічним  та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та культурної тематики;

- перекладати з іноземної мови на рідну тексти загальнонаукового та публіцистичного характеру;

- реферувати та анотувати суспільно-політичну та художню літературу рідною та  англійською мовами.

2.3. Найменування та опис компетентностей, формування яких забезпечує вивчення дисципліни «Іноземна мова»

Інтегральна компетентність (ІК):

Здатність особи розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов.

Загальні компетентності (ЗК) (для спеціальності  «133 «Галузеве машинобудування»):

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями полягає у вмінні використовувати одержані знання у професійній та академічній сфері.

Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями полягає у вмінні використовувати одержані знання у мовленні повсякденного спілкування.

2.4. Передумови для вивчення дисципліни

Для освоєння студентами необхідних теоретичних та практичних знань попередньо їм необхідно опрацювати дисципліну «Іноземна мова» та володіти рівнем незалежного користувача В1.

2.5. Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен  вміти (для спеціальності  «133 «Галузеве машинобудування»):

РН6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її.

РН11. Вільно спілкуватися з інженерним співтовариством усно і письмово державною та іноземною мовам.


Метою викладання навчальної дисципліни «Дорожньо-будівельні машини»  є сформувати у студента комплекс знань з призначення, області застосування, класифікації конструкцій дорожньо-будівельних машин, а також розвиток у студента інженерного мислення з точки зору вивчення та вдосконалення сучасних методів, правил та норм розрахунку й конструювання дорожньо-будівельних машин.

Основні завдання навчальної дисципліни «Дорожньо-будівельні машини»:

 - вивчити методи, правила та норми конструювання та розрахунку дорожньо-будівельних машин;

- вивчити будову, принцип роботи і основні регулювання дорожньо-будівельних машин;

 - поглибити знання студентів про основні види та технологію дорожньо-будівельних робіт, які виконуються за допомогою механічних засобів, організацію дорожнього сполучення, що впливає на розвиток промислового і сільськогосподарського виробництва.