2. Мета і завдання дисципліни «Сільськогосподарські машини і знаряддя»

 

2.1. Мета вивчення дисципліни.

Вивчення дисципліни «Сільськогосподарські машини і знаряддя» має на меті одержання студентами знань про основні види машин і агрегатів для сільськогосподарського виробництва.

 

2.2. Завдання вивчення дисципліни.

Основні завдання вивчення дисципліни:

– дати студентам необхідні знання про сільськогосподарські машин для рослинництва;

– ознайомити студентів з будовою основних видів сільськогосподарських машин і агрегатів, агротехнічними вимогами до машин;

– навчити студентів визначати ширину захвату ґрунтообробного агрегату, норму висіву, глибину обробітку, а також регулювати машину на задані параметри роботи.

 

2.3. Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.

Інтегральна компетентність.

Здатність особи розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов.

Загальні компетентності.

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення.

ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності.

ФК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ФК4. Здатність втілювати інженерні розробки у галузевому машинобудуванні з урахуванням технічних, організаційних, правових, економічних та екологічних аспектів за усім життєвим циклом машини: від проектування, конструювання, експлуатації, підтримання працездатності, діагностики та утилізації.

ФК6. Здатність оцінювати техніко-економічну ефективність типових систем та їхніх складників на основі застосовування аналітичних методів, аналізу аналогів та використання доступних даних.

ФК8. Здатність реалізовувати творчий та інноваційний потенціал у проектних розробках в сфері галузевого машинобудування.

ФК10. Здатність розробляти плани і проекти у сфері галузевого машинобудування за невизначених умов, спрямовані на досягнення мети з урахуванням наявних обмежень, розв’язувати складні задачі і практичні проблеми підвищування якості продукції та її контролювання.