Мета викладання дисципліни: дати теоретичні знання методів розрахунку  електричних кіл, розрахунку та вибору трансформаторів і електричних машин; дати базові знання напівпровідникових електронних приладів; дати теоретичні знання будови мікропроцесорів, розрахунку та вибору елементів мікропроцесорних систем керування технологічними установками.

Задача вивчення курсу дисципліни: засвоєння методів розрахунку електричних кіл постійного та змінного струму, трифазного змінного струму, методів розрахунку одно- та трифазних трансформаторів, розрахунку механічних (швидкісних) характеристик асинхронних двигунів; засвоєння  теоретичних  знань  з  основ електроніки, та вміння застосовувати ці знання н практиці використання напівпровідникових електронних приладів та схем, що будуються на їх основі, включаючи і цифрові імпульсні схеми; вивчення і засвоєння курсу мікропроцесорної техніки, тобто внутрішньої апаратної частини мікросхем, програмування, використання таких апаратів в практиці керування технологічними об’єктами.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

- умовне позначення елементів електричних схем (віток, контурів);

- особливості будови, принцип дії елементів, джерел електричної енергії, електричних машин, трансформаторів;

-  визначення номінальних та паспортних параметрів елементів електричних схем;

-  методи розрахунку електричних схем та їх перевірки;

-  сучасну елементну базу електроніки;

-  основні електронні схеми: підсилювачів електричних сигналів, основи цифрової імпульсної техніки;

- основи мікропроцесорної техніки.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:

-  відповідності з схемою кола та типом джерела живлення;

-  прочитати елементарну електричну схему;

прочитати елементарну електронну схему.

Мета викладання дисципліни: постійне розширення сфери використання електроенергії, впровадження електротехніки і галузей науки, які виникли з дисципліни електротехніки, це основи електронної техніки, основи мікропроцесорної техніки, в усі галузі народного господарства викликає потребу в тому, щоб інженери технологи, інженери верстатобудівники мали належну електротехнічну підготовку, володіли широкими теоретичними знаннями в галузі електротехніки та мікропроцесорної техніки, вміли використовувати ці знання на практиці.

Завданням вивчення курсу є засвоєння теоретичних знань з основ електроніки, та вміння застосовувати  ці знання в практиці використання напівпровідникових електричних приладів та схем, що будуються на їх основі, включаючи і цифрові імпульсні схеми. Другим завданням курсу являється вивчення і засвоєння курсу основ мікропроцесорної техніки, тобто внутрішньої апаратної частини мікропроцесора, програмної її частини, використання таких апаратів в практиці керування технологічними об’єктами.

     В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

·        умовне позначення, призначення елементів електронних приладів, числових мікросхем;

·        принцип дії, будову елементів електроніки та їх особливості, імпульсні числові пристрої;

·        системи числення та дії в двійковій системі числення;

·        принцип дії та особливості будови  комплекту інтегральних мікросхем, що утворюють мікропроцесорний пристрій;

·        мови програмування, Асемблер, машинні команди процесорів, способи адресації.

·        особливості застосування мікропроцесорних схем для керування технологічними обєктами.

В результаті вивчення дисципліни у п’ятому семестрі студент повинен вміти:

·        розраховувати, вибирати електронні пристрої для конкретних електричних схем;

·        проводити обчислення в двійковій системі числення;

·        скласти структурну схему МПК з основних вузлів;

·        програмувати МПК системою команд процесора КР-580 ИК 80;

·        програмувати інтерфейсні схеми КР580 ВВ55А;

·        використовувати апарати схеми для побудови системи керування технологічними обєктами.