Прогрес науки і техніки, потреби суспільства, що розвивається, у нових промислових виробах обумовлюють необхідність виконання проектних робіт великого обсягу. Вимоги до якості проектів, до термінів їхнього виконання виявляються усе більш суворими в міру збільшення складності проектованих об'єктів і підвищення відповідальності виконуваних ними функцій. Задовольнити ці вимоги за допомогою простого зростання чисельності проектувальників не можна, тому що можливість паралельного проведення проектних робіт обмежена і чисельність інженерно-технічних працівників у проектних організаціях країни не може бути помітно збільшена.
Рішення проблеми стає можливим на основі автоматизації проектування — широкого застосування комп’ютерних технологій.
Мета дисципліни – одержання базових знань про основні напрямки комп'ютерної графіки й областях її застосування, знайомство з технічними засобами машинної графіки й освоєння основних прийомів реалізації її алгоритмів на персональних комп'ютерах.
Основні завдання вивчення дисципліни:
- вивчення теоретичних основ застосування графічних систем;
- вивчення програмного забезпечення;
- вироблення навиків по використанню графічних систем та інтерактивних систем.
Вимоги до вмінь і знань студентів
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- сучасний стан і перспективи розвитку інтерактивної комп'ютерної графіки;
- основи роботи з основними графічними пристроями;
- використовувані в комп'ютерній графіці структури даних і моделі;
- базові алгоритми обчислювальної геометрії і комп'ютерної графіки;
- принципи використання сучасних графічних систем..
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
- грамотно формулювати задачу по використанню графіки і будувати її концептуальну і прикладну моделі;
- раціонально вибирати засобу програмної реалізації отриманих моделей;
- оптимально використовувати можливості обчислювальної техніки, програмного забезпечення і математичного апарата при рішенні прикладних задач інтерактивної комп'ютерної графіки.
- Викладач: Myskovets Serhij