Прогрес науки і техніки, потреби суспільства, що розвивається, у нових промислових виробах обумовлюють необхідність виконання проектних робіт великого обсягу. Вимоги до якості проектів, до термінів їхнього виконання виявляються усе більш суворими в міру збільшення складності проектованих об'єктів і підвищення відповідальності виконуваних ними функцій. Задовольнити ці вимоги за допомогою простого зростання чисельності проектувальників не можна, тому що можливість паралельного проведення проектних робіт обмежена і чисельність інженерно-технічних працівників у проектних організаціях країни не може бути помітно збільшена.

Рішення проблеми стає можливим на основі автоматизації проектування — широкого застосування комп’ютерних технологій.

Мета дисципліни – одержання базових знань про основні напрямки комп'ютерної графіки й областях її застосування, знайомство з технічними засобами машинної графіки й освоєння основних прийомів реалізації її алгоритмів  на персональних комп'ютерах.

Основні завдання вивчення дисципліни:

-       вивчення теоретичних основ застосування графічних систем;

-       вивчення програмного забезпечення;

-       вироблення навиків по використанню графічних систем та інтерактивних систем.

 

Вимоги до вмінь і знань студентів

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

-     сучасний стан і перспективи розвитку інтерактивної комп'ютерної графіки;

-     основи роботи з основними графічними пристроями;

-     використовувані в комп'ютерній графіці структури даних і моделі;

-     базові алгоритми обчислювальної геометрії і комп'ютерної графіки;

-     принципи використання сучасних графічних систем..

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:

-     грамотно формулювати задачу по використанню графіки і будувати її концептуальну і прикладну моделі;

-     раціонально вибирати засобу програмної реалізації отриманих моделей;

-     оптимально використовувати можливості обчислювальної техніки, програмного забезпечення і математичного апарата при рішенні прикладних задач інтерактивної комп'ютерної графіки.