Мета вивчення дисципліни

Мета викладання навчальної дисципліни “Поведінкова економіка” передбачає набуття майбутніми фахівцями системних знань розуміння концептуальних основ знань теорії та практики поведінкової економіки, розуміння поведінкових закономірностей та їх впливу на перебіг економічних процесів, усвідомлення важливості психологічних чинників під час ухвалення рішень за умов ризику та невизначеності; формування власного розуміння раціональності економічної поведінки людей; формування на цій основі професійних компетентностей та оволодіння сучасними засобами ухвалення ефективних рішень.

Найменування та опис компетентностей, формування яких забезпечує вивчення дисципліни “Поведінкова економіка”

Дисципліна “Поведінкова економіка” забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Спеціальні (предметні) компетентності:

СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.

СК7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен

 Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.