1. Мета вивчення дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни “Культура ведення бізнесу та комунікації” передбачає набуття майбутніми фахівцями системних знань розуміння концептуальних основ сутності культури ведення бізнесу та бізнес-комунікацій, формування у них економічного мислення, адекватного ринковим відносинам, формування навичок організації, планування та ведення переговорного процесу, освоєння вербальних та невербальних засобів комунікації, набуття вмінь складати ділові листи, рекомендаційні листи, резюме у відповідності до сучасних вимог, формування навичок ефективного  правління комунікативними процесами у організації, аналізу комунікативних ситуацій та причин комунікативних невдач.

2. Завдання вивчення дисципліни

Основні завдання навчальної дисципліни “Культура ведення бізнесу та комунікації”: пізнання основ комунікації як науки, її предмету, методів та функцій; розуміння закономірностей бізнес-комунікацій як основи функціонування різних сучасних господарських систем; опанування категоріями та алгоритмами ділових комунікацій.

3. Компетентності, формування яких забезпечує вивчення дисципліни

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Спеціальні (предметні) компетентності:

СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.