Метою курсу «Цифровий маркетинг (digital-маркетинг)» є формування системи знань у сфері цифрового (інтерактивного) маркетингу, розробки та проведення маркетингових заходів в мережі Інтернет.

Основні завдання навчальної дисципліни «Цифровий маркетинг»:

‒одержати систематичні, теоретичні знання в галузі цифрового (інтерактивного) маркетингу;

‒поглибити знання студентів про сутність та основні функції цифрового маркетингу, його роль у розвитку підприємництва;

‒вивчити основні інструменти інтерактивного маркетингу;

‒вивчити зміст та особливості віртуальних маркетингових комунікацій

‒надати можливість майбутньому фахівцю об’єктивно оцінювати економічні процеси результативності маркетингу в Інтернет-мережі;

Компетентності та заплановані результати навчання

Дисципліна «Цифровий маркетинг» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

СК10. Здатність використовувати  маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

СК11. Здатність  аналізувати   поведінку   ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

СК14.  Здатність  пропонувати  вдосконалення  щодо функцій маркетингової діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен 

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології,  а  також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.