Метою викладання навчальної дисципліни «Ризик у маркетингу» є ознайомлення студентів із сучасними науковими досягненнями в теоретичних питаннях ринку, навчити способів оцінки ризикових ситуацій, методів прогнозування кінцевого результату і прийняття оптимальних маркетингових рішень в умовах невизначеності, випадковості і конфлікту.
Основними завданнями курсу є: оволодіти термінологією, класифікацією економічних ризиків у маркетингу; оволодіти методами управління ризиками; навчитися ідентифікувати ризики; оцінювати ризики і розробляти програму управління ними.
Компетентності та заплановані результати навчання
Інтегральна компетентність
Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК11. Здатність працювати в команді.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
СК8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос- функціональному розрізі.
СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен:
Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
- Викладач: Лорві Ірина
- Викладач: Мар'юк Вікторія