Мета

Головною метою викладання курсу "Конкуренція і підприємництво" є поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств у сучасних умовах господарювання; отримання студентами базових знань із питань організації і функціонування підприємницької діяльності, її менеджменту та державного регулювання складових основ підприємництва в умовах ринкових економічних відносин.

Завдання

Завдання вивчення дисципліни обґрунтування послідовних кроків у підприємницькій діяльності від розроблення маркетингової стратегії під час заснування власного підприємства до виявлення й використання факторів процвітання фірми; від інвестиційного задуму до форм його фактичного втілення в умовах ринкового середовища, що динамічно змінюється, набуття навичок в організації підприємницької й управлінської діяльності; оволодіння методами оцінки ефективності підприємництва в умовах ринкових економічних відносин; досягнення максимальної конкурентоспроможності підприємства в ринкових умовах.

Основні завдання навчальної дисципліни «Конкуренція і підприємництво»:

‒одержати систематичні, теоретичні знання в галузі конкуренції та підприємництва;

‒поглибити знання студентів про сутність та основні функції  підприємництва, роль конкуренції у розвитку підприємництва;

‒вивчити концепцію ринкової системи господарювання, механізм функціонування ринку та зміст основних проблем підприємницької діяльності;

‒вивчити методику оцінки конкурентоспроможності підприємницького бізнесу;

‒надати можливість майбутньому фахівцю об’єктивно оцінювати економічні процеси які відбуваються  на підприємствах та види державного регулювання конкуренції.