Метою викладання навчальної дисципліни «Економічна інформатика» є формування у майбутніх фахівців сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття практичних навичок роботи на сучасній комп’ютерній техніці та використання сучасних інформаційних технологій для вирішення різноманітних завдань у практичній діяльності за фахом.
Основні завдання навчальної дисципліни «Економічна інформатика»: вивчення теоретичних основ інформатики та характеристик комп’ютерної
техніки, архітектури, технологічного забезпечення комп’ютерних систем,
алгоритмізації, програмування та моделювання, систем оброблення економічної
інформації, методів запровадження діалогу в процесі розв’язання конкретних завдань. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - основні поняття, якими оперує курс «Економічна інформатика»; - апаратне та програмне забезпечення ПК; - принципи роботи з операційними системами сімейства Windows; - принципи побудови алгоритмів розв’язання задач; - принципи роботи з пакетом прикладних програм Microsoft Office. вміти: - працювати з операційними системами сімейства Windows; - працювати з програмами з пакету
Microsoft Office. Дисципліна забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей для ОП Маркетинг Інтегральна
компетентність Здатність вирішувати
складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності
або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та
методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальні
компетентності ЗК 9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Спеціальні (фахові,
предметні) компетентності СК10. Здатність
використовувати маркетингові
інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації
щодо підвищення їх ефективності. СК12. Здатність
обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері
маркетингу. У результаті вивчення
навчальної дисципліни здобувач освіти ОП Маркетинг повинен: Р4. Збирати та аналізувати необхідну
інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати
управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й
методичного інструментарію. Р7. Використовувати цифрові інформаційні
та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для
належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування
маркетингового інструментарію.
- Викладач: Заблоцька Ірина
- Викладач: Лорві Ірина