Метою викладання навчальної дисципліни «Економічна інформатика» є формування у майбутніх фахівців сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття практичних навичок роботи на сучасній комп’ютерній техніці та використання сучасних інформаційних технологій для вирішення різноманітних завдань у практичній діяльності за фахом.

Основні завдання навчальної дисципліни «Економічна інформатика»: вивчення теоретичних основ інформатики та характеристик комп’ютерної техніки, архітектури, технологічного забезпечення комп’ютерних систем, алгоритмізації, програмування та моделювання, систем оброблення економічної інформації, методів запровадження діалогу в процесі розв’язання конкретних завдань.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

- основні поняття, якими оперує курс «Економічна інформатика»;

- апаратне та програмне забезпечення ПК;

- принципи роботи з операційними системами сімейства Windows;

- принципи побудови алгоритмів розв’язання задач;

- принципи роботи з пакетом прикладних програм Microsoft Office. вміти:

- працювати з операційними системами сімейства Windows;

-  працювати з програмами з пакету Microsoft Office.

Дисципліна забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей для ОП Маркетинг

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК 9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК10. Здатність використовувати  маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти ОП Маркетинг повинен:

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.