Мета дисципліни – формування комплексу знань щодо системи вищої освіти в Україні, набуття майбутніми фахівцями початкових знань щодо функціональних особливостей та завдань маркетингу, формування уявлень про маркетинг як про науку та прикладну бізнесову функцію.

Основні  завдання  вивчення  дисципліни: засвоєння теоретичних і практичних засад реалізації інструментів Болонського процесу в Україні; ознайомлення з нормативною базою забезпечення якості вищої освіти в Україні; ознайомлення з освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів за спеціальністю  «Маркетинг»; вивчення особливостей професійної діяльності фахівця з маркетингу; набуття студентами знань щодо ролі маркетингу у підвищенні соціально-економічної ефективності функціонування сучасних підприємств.