Метою викладання навчальної дисципліни «Товарознавство» є узагальнення, систематика накопиченого емпіричного матеріалу, встановлення зв’язку товарознавчих теорій з розвитком практичного пізнання предметів і речей як об’єктів товарознавчого виробництва, що задовольняють численні суспільні потреби. З’ясування сутності цих потреб неможливо без забезпечення єдності практичного пізнання матеріальних об’єктів як предметів споживання та теоретичного узагальнення знань про корисність і цінність цих предметів, продуктів і речей.

Основні завдання навчальної дисципліни «Товарознавство»:

-     визначення основних властивостей, які становлять споживчу цінність товарів;

-     класифікація і кодування товарів;

-     забезпечення засвоєння студентами основних теоретичних питань товарознавства;

-     підвищення рівня компетентності майбутніх економістів за допомогою набуття ними спеціальної підготовки в галузі виробництва товарів як одного з основних стратегічних маркетингових напрямів діяльності підприємства;

-     «озброєння» ефективними інструментами складання асортименту товарів;

-     формування необхідних знань та вмінь підготовки інформаційних матеріалів;

-     ознайомлення з процесом складання асортименту товарів;

-     засвоєння сучасних особливостей в діяльності підприємств з випуску продукції;

-     створення умов для активної пізнавальної та науково-дослідної роботи студентів з товарознавства.