Метою вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є набуття студентами теоретичних знань в галузі ПР-технологій та практичних навичок щодо управління зв’язками з громадськістю.
Завданнями вивчення дисципліни є: засвоєння теоретичних положень паблік рілейшнз та усвідомлення їх сутності й ролі в управлінській діяльності підприємства; відпрацювання практичних навичок в галузі управління паблік рілейшнз залежно від сфери діяльності підприємства; виховання здатності до творчого пошуку напрямків здійснення ПР-діяльності та удосконалення системи зв’язків підприємства із громадськістю; оволодіння навичками здійснення ПР-діяльності та розробки ПР-кампаній.
В результаті опрацювання
теоретичного матеріалу студенти оволодіють знаннями щодо: цілей, завдань паблік рілейшнз як науки та
управлінської діяльності; принципів формування та основних методів
управління громадською думкою; особливостей паблік рілейшнз у різних
сферах діяльності; принципів розробки ПР-кампаній; особливостей взаємодії із засобами масової
інформації. Наведений навчальний практикум
дасть змогу оволодіти такими навиками: обирати раціональні методи впливу на
процес формування громадської думки та технології її вивчення; розробляти ПР-інструментарій та формувати
систему комунікацій підприємства; організовувати ПР-діяльність у рамках
маркетингової політики; розробляти ПР-кампанії та оцінювати їх
ефективність; розробляти пропозиції щодо формування
позитивного іміджу організації.
- Викладач: Заблоцька Ірина
- Викладач: Здрилюк Вікторія