Метою вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є набуття студентами теоретичних знань в галузі ПР-технологій та практичних навичок щодо управління зв’язками з громадськістю.

Завданнями вивчення дисципліни є: засвоєння теоретичних положень паблік рілейшнз та усвідомлення їх сутності й ролі в управлінській діяльності підприємства; відпрацювання практичних навичок в галузі управління паблік рілейшнз залежно від сфери діяльності підприємства; виховання здатності до творчого пошуку напрямків здійснення ПР-діяльності та удосконалення системи зв’язків підприємства із громадськістю; оволодіння навичками здійснення ПР-діяльності та розробки ПР-кампаній.

В результаті опрацювання теоретичного матеріалу студенти оволодіють знаннями щодоцілей, завдань паблік рілейшнз як науки та управлінської діяльності; принципів формування та основних методів управління громадською думкою; особливостей паблік рілейшнз у різних сферах діяльності; принципів розробки ПР-кампаній; особливостей взаємодії із засобами масової інформації.

Наведений навчальний практикум дасть змогу оволодіти такими навиками: обирати раціональні методи впливу на процес формування громадської думки та технології її вивчення;    розробляти ПР-інструментарій та формувати систему комунікацій підприємства; організовувати ПР-діяльність у рамках маркетингової політики; розробляти ПР-кампанії та оцінювати їх ефективність; розробляти пропозиції щодо формування позитивного іміджу організації.

Результати вивчення дисципліни дозволять здійснити теоретичну підготовку та сформувати ряд практичних навиків щодо організації ПР-діяльності майбутніми менеджерами та маркетологами.