Мета дисципліни "Фізичне виховання" в вищому закладі освіти – підготовка гармонійно розвинених, висококваліфікованих спеціалістів.
Для досягнення мети фізичного виховання студентів передбачається вирішення наступних завдань:
· збереження та зміцнення здоров'я студентів, сприяння правильному формуванню і всебічному розвитку організму, підтримання високої працездатності на протязі всього періоду навчання;
· виховання у студентів високих моральних, вольових, фізичних і психомоторних якостей;
· забезпечення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів з врахуванням особливостей майбутньої трудової діяльності;
· підготовка до виконання державних або відомчих тестів і нормативів на рівні вимог освітньо-кваліфікаційних характеристик та освітньо-професійних програм відповідного спеціаліста;
· здобуття студентами необхідних знань по основам теорії, методики і організації фізичного виховання і спортивного тренування, підготовку студентів до роботи в якості громадських інструкторів і суддів по спорту;
· удосконалення спортивної майстерності студентів-спортсменів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен
знати:
ПР01. Методологічні та теоретичні основи побудови педагогічного процесу фізичного виховання.
ПР02. Законодавчі та програмно-нормативні засади фізичного виховання.
ПР03. Теоретико-методичні основи організації фізичного виховання в установах системи фізичного виховання.
ПР04. Основи побудови процесу навчання руховим діям і розвитку фізичних якостей.
ПР05. Зміст, засоби та методи фізичного виховання.
ПР06. Основи планування та педагогічного контролю у фізичному вихованні.
вміти:
ПР01. Творчо використовувати отримані знання з фізичного виховання при вирішенні педагогічних, навчально-виховних, науково-методичних завдань.
ПР02. Визначати завдання фізичного виховання.
ПР03. Володіти основами методик навчання руховим діям та розвитку фізичних якостей.
ПР04. Володіти методами наукових досліджень з проблем фізичного виховання.
володіти:
ПР01. Володіти знаннями в галузі загальної та вікової психології, вікових анатомічних, морфо-функціональних та індивідуальних особливостей розвитку дітей.
ПР02. Володіти культурою мислення, здатністю до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановці мети та вибору шляхів її досягнення, спеціально. Професійною термінологією.
ПР03. Володіти способами осмислення й критичного аналізу наукової інформації.
- Викладач: Radchenko Oleksandr