Курс складається з трьох частин:

1. Історія інженерної діяльності, що присвячена вивченню питань історії розвитку техніки та універсалів-енциклопедистів, що її створювали, будови та принципу дії машин, що використовуються в різних галузях техніки, їхньому місцю серед технічних об’єктів  аналогічного або іншого призначення.

2. Теорія технічних систем, що вивчає основні аспекти системного підходу із застосування прикладів із різних областей техніки та людської діяльності.

3. Інженерна (технічна) творчість, що розглядає методи пошуку нових технічних рішень, такі як мозковий штурм, синектика, метод фокальних об’єктів морфологічний метод, функціонально-вартісний аналіз, теорія вирішення винахідницьких задач за допомогою яких можна подолати психологічні бар’єри, під час вирішення інженерних винахідницьких задач.

Мета: Формування у студентів уявлень про сферу інженерної діяльності, розвиток творчої уяви та подолання психологічних бар’єрів під час розв’язання інженерних винахідницьких  задач.

Завдання: Навчитися використовувати на практиці сучасні прийоми і методи науково-технічної творчості, розробляти з їх допомогою нові технічні рішення, привити навики рішень, пов’язаних з створенням технічних систем.

– надання уявлень про сферу інженерної діяльності;

– ознайомлення майбутніх фахівців з історією розвитку інженерії;

– ознайомлення з основними видами технічних об’єктів і процесів;

– розвиток творчої уяви та подолання психологічних бар’єрів під час розв’язання інженерних винахідницьких  задач;

– вироблення обґрунтованої впевненості у можливості вирішення технічних проблем.