Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів знань та вмінь щодо застосування засад менеджменту і маркетингу у закладах сфери фізичної культури та спорту, формування та реалізації функцій та інструментів менеджменту і маркетингу сфери фізичної культури та спорту, обґрунтування та реалізації ефективних управлінських рішень з розвитку таких закладів.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни є: вивчення засад маркетингового управління сферою фізичної культури та спорту; засвоєння питань методології забезпечення результативності формування та використання інструментарію маркетингу закладів сфери фізичної культури та спорту; набуття вмінь застосовувати ефективні управлінські рішення щодо застосування інструментарію маркетингу.

 

Загальні компетенції: здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Спеціальні (фахові) компетентності: здатність застосовувати сучасні технології управління субєктами сфери фізичної культури і спорту. 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти опановує такі програмні результати: аргументувати управлінські рішення для вирішення проблем, які виникають в роботі суб'єктів сфери фізичної культури і спорту.



Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour