Моделювання освітньої діяльності студентів у ЗВО дозволяє  на практиці освоїти логіку системності світу, оволодіти досвідом моделювання власного життя,  поведінки у конкретному часі й просторі природних і суспільних систем, досвід моделювання яких можливий у  майбутній професійній діяльності. Системи моделі формуються з урахуванням системо утворюючих характеристик, що забезпечує підготовку покоління фахівців, що зберігають і примножують традиції людської спільноти  і є метою всіх систем освіти. Досвід творчої поведінки набувається в системі виховання у навчальному закладі, що забезпечується грамотністю моделювання освітньої цілісності.

                         Спеціальність 011 «Освітні педагогічні науки», за якою навчаються студенти-магістри, є новим явищем у Луцькому НТУ. Адже інклюзія сьогодні розглядається як мистецтво креативності, а її зміст вказує на те, що усі можуть навчатися; усі можуть отримати користь від інклюзивної освіти.

Навчально-методичне видання допоможе студентам-магістрам інтегрувати одержані у Луцькому НТУ знання в інклюзивний освітній простір.

 

                                                                                                                                                         

1.Найменування та опис кометентностей, які забезпечують вивчення дисципліни

 

            Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати проблеми, задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері освітніх, педагогічних наук.

            Загальні компетентності

1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.

2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

6. Здатність виявляти, ставити  та розв’язувати проблеми.

7. Здатність до міжособистісної взаємодії.

8. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

9. Здатність працювати в міжнародному контексті.

10. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.

            Фахові компетентності

1. Здатність проектувати і досліджувати освітні системи.

2. Здатність застосовувати та розробляти нові підходи до вирішення задач дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освіти й педагогіки.

3. Здатність враховувати різноманітність, індивідуальні особливості студентів у плануванні та реалізації освітнього процесу в закладі освіти

4. Здатність здійснювати експертизу та надавати консультації з питань освітньої політики та інновацій в освіті.

5. Здатність розробляти і реалізовувати нові освітні інструменти, проєкти та інтегрувати їх в освітнє середовище закладу освіти.

6. Здатність управляти стратегічним розвитком команди в педагогічній, науково-педагогічній та науковій діяльності.

7Критичне осмислення проблем у сфері освіти, педагогіки й на межі галузей знань.

 

2.Тематика і план практичних з