Моделювання освітньої діяльності студентів у ЗВО дозволяє на практиці освоїти логіку системності світу, оволодіти досвідом моделювання власного життя, поведінки у конкретному часі й просторі природних і суспільних систем, досвід моделювання яких можливий у майбутній професійній діяльності. Системи моделі формуються з урахуванням системо утворюючих характеристик, що забезпечує підготовку покоління фахівців, що зберігають і примножують традиції людської спільноти і є метою всіх систем освіти. Досвід творчої поведінки набувається в системі виховання у навчальному закладі, що забезпечується грамотністю моделювання освітньої цілісності.
Спеціальність 011 «Освітні педагогічні науки», за якою навчаються студенти-магістри, є новим явищем у Луцькому НТУ. Адже інклюзія сьогодні розглядається як мистецтво креативності, а її зміст вказує на те, що усі можуть навчатися; усі можуть отримати користь від інклюзивної освіти.
Навчально-методичне видання допоможе студентам-магістрам інтегрувати одержані у Луцькому НТУ знання в інклюзивний освітній простір.
1.Найменування та опис кометентностей, які забезпечують вивчення дисципліни
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати проблеми, задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері освітніх, педагогічних наук.
Загальні компетентності
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.
2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
6. Здатність виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.
7. Здатність до міжособистісної взаємодії.
8. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
9. Здатність працювати в міжнародному контексті.
10. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.
Фахові компетентності
1. Здатність проектувати і досліджувати освітні системи.
2. Здатність застосовувати та розробляти нові підходи до вирішення задач дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освіти й педагогіки.
3. Здатність враховувати різноманітність, індивідуальні особливості студентів у плануванні та реалізації освітнього процесу в закладі освіти
4. Здатність здійснювати експертизу та надавати консультації з питань освітньої політики та інновацій в освіті.
5. Здатність розробляти і реалізовувати нові освітні інструменти, проєкти та інтегрувати їх в освітнє середовище закладу освіти.
6. Здатність управляти стратегічним розвитком команди в педагогічній, науково-педагогічній та науковій діяльності.
7. Критичне осмислення проблем у сфері освіти, педагогіки й на межі галузей знань.
2.Тематика і план практичних з
- Викладач: Полухтович Тетяна