Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні системних теоретичних та практичних знань факторів, процесів поведінки споживачів і інструментів впливу на неї та умінні комплексно використовувати ці знання у розробці маркетингових рішень.
Основні завдання курсу:
1. Вивчення складу і напрямів дії зовнішніх і внутрішніх чинників поведінки споживачів, можливостей їх використання в маркетинговій діяльності;
2. Набуття навичок роботи зі споживачем та керування його поведінкою.
Компетентності та заплановані результати навчання
Дисципліна «Поведінка споживача» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність
Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.
СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
Очікувані результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен:
Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.
- Викладач: Войтович Сергій
Background Colour
Font Face
Font Size
Text Colour