Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні  у студентів сучасного маркетингового мислення, яке узагальнює уяву про основні поняття маркетингу, зміст і напрямки маркетингових досліджень, процес маркетингових досліджень і методи його проведення; набуття студентами спеціальних знань та практичних навичок з організації, підготовки і проведення маркетингових досліджень, розробки маркетингових прогнозів.

 

Основні завдання курсу:

1. Розкриття закономірностей механізму прояву об’єктивних ринкових законів, виявлення суті категоріального апарату теорії маркетингових досліджень, дослідження і класифікації методів підготовки і  проведення маркетингових досліджень;

2. Засвоєння студентами питань методології проведення маркетингових досліджень;

3. Застосування теоретичних знань для розв'язання ситуаційних та розрахункових завдань в умовах використання сучасних маркетингових технологій.

Компетентності та заплановані результати навчання

 

Дисципліна «Маркетингові дослідження» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.

СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.