Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів сучасного маркетингового мислення, яке узагальнює уяву про основні поняття маркетингу, зміст і напрямки маркетингових досліджень, процес маркетингових досліджень і методи його проведення; набуття студентами спеціальних знань та практичних навичок з організації, підготовки і проведення маркетингових досліджень, розробки маркетингових прогнозів.
Основні завдання курсу:
1. Розкриття закономірностей механізму прояву об’єктивних ринкових законів, виявлення суті категоріального апарату теорії маркетингових досліджень, дослідження і класифікації методів підготовки і проведення маркетингових досліджень;
2. Засвоєння студентами питань методології проведення маркетингових досліджень;
3. Застосування теоретичних знань для розв'язання ситуаційних та розрахункових завдань в умовах використання сучасних маркетингових технологій.
Компетентності та заплановані результати навчання
Дисципліна «Маркетингові дослідження» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність
Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.
СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.
СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
- Викладач: Войтович Сергій