Мета викладання навчальної дисципліни «Методи структурного аналізу матеріалів» полягає в ознайомленні студентів з теоретичними положеннями, на яких ґрунтуються розроблені розглядувані методи аналізу структури матеріалів, зокрема, знання таких методів як металографічний, електронна мікроскопія, рентгеноструктурний аналіз, дефектоскопія..

Основні завдання навчальної дисципліни «Методи структурного аналізу матеріалів»:

– дати студентам необхідні знання для вивчення різних методів структурного аналізу, їх особливостей та областей застосування;

– навчити студентів основним методикам дослідження різних матеріалів, що застосовуються в сучасній промисловості;

– ознайомити студентів з комп’ютерними програмами, які застосовуються при дослідженні структур.

Компетентності та заплановані результати навчання

Дисципліна «Методи структурного аналізу матеріалів» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

ІК1. Здатність вирішувати задачі теоретичного та прикладного характеру, які пов’язані з розробкою, дослідженням, виготовленням і переробкою інноваціних матеріалів та виробів на їх основі, що передбачає використання теорій та методик фундаментальних наук і характеризується   комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК 4. Здатність працювати автономно та в команді.

ЗК 5. Здатність виявляти, ставити і вирішувати проблеми, приймати обґрунтовані рішення.

ЗК 6. Здатність застосовувати знання на практиці.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

ФК 1. Здатність застосовувати комп’ютерне програмне забезпечення, інноваційні технологічні розробки для вирішення інженерних завдань.

ФК 2. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, наукові і технічні методи аналізу, діагностики та дослідження властивостей матеріалів.

ФК 5. Здатність застосовувати сучасні методики експерименту під час роботи у виробничих і лабораторних умовах, навички роботи із випробувальним устаткуванням.

ФК 8. Здатність застосовувати знання сучасних методів дослідження матеріалів для вирішення матеріалознавчих завдань.

1.      Очікувані результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен 

знати:

ПРН2 Знання основних законів фундаментальних та спеціальних дисциплін і умов їх застосування у виробничих умовах.

ПРН3 Знання основних напрямів застосування теорій, методів, методик, технологій використання теоретичних та практичних знань.

ПРН13 Знання основних груп матеріалів, їх структури, властивостей, способів отримання та сфер застосування.

ПРН15 Знання сучасних методів дослідження матеріалів.

вміти:

ПРН20 Вміння здійснювати основні дослідницькі та промислові інженерні операції, пов’язані із вибором, створенням, експлуатацією та утилізацією матеріалів різного призначення.

ПРН21 Здатність здійснювати критичний аналіз, оцінювати і синтезувати нові та складні ідеї в прийнятті технічного рішення.

ПРН22 Здатність передбачати сфери застосування нових матеріалів у різних галузях та уміти обґрунтовано здійснювати їх вибір для конкретного використання.

ПРН23 Уміння здійснювати основні технологічні функції, керувати технологічними процесами, визначати фізико-хімічні  та структурні властивості матеріалів..

володіти:

ПРН1 Володіння передовими методиками прогнозування результатів наукової діяльності. Знання основних принципів кількісного та якісного аналізу.

ПРН4 Володіння передовими концептуальними та методологічними знаннями в галузі науково-дослідної та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей.



Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour