Мета навчальної дисципліни – є поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств у сучасних умовах господарювання; отримання студентами базових знань із питань організації і функціонування підприємницької діяльності, її менеджменту та державного регулювання – складових основ підприємництва в умовах ринкових економічних відносин.
Основними завданнями вивчення дисципліни
є: обґрунтування послідовних кроків у
підприємницькій діяльності – від розроблення маркетингової стратегії під час
заснування власного підприємства до виявлення й використання факторів
процвітання фірми; від інвестиційного задуму до форм його фактичного втілення в
умовах ринкового середовища, що динамічно змінюється, набуття навичок в
організації підприємницької й управлінської діяльності; оволодіння методами
оцінки ефективності підприємництва в умовах ринкових економічних відносин;
досягнення максимальної конкурентоспроможності підприємства в ринкових умовах,
зокрема: одержати систематичні, теоретичні знання в галузі
конкуренції та підприємництва; поглибити знання студентів про сутність та основні функції підприємництва,
роль конкуренції у розвитку підприємництва; вивчити концепцію ринкової системи господарювання, механізм
функціонування ринку та зміст основних проблем підприємницької діяльності;
вивчити методику оцінки конкурентоспроможності
підприємницького бізнесу; надати можливість майбутньому фахівцю
об’єктивно оцінювати економічні процеси які відбуваються на підприємствах та види державного регулювання конкуренції.
- Викладач: Войтович Сергій