Мета дисципліни – формування у студентів ‒ майбутніх фахівців ‒ системи теоретичних і практичних знань щодо маркетингу промислового підприємства, сучасних концепцій його розвитку, методологічних та організаційних засад використання.

Завдання дисципліни: ознайомити майбутніх фахівців з термінологією, понятійним апаратом маркетингу промислового підприємства і забезпечити його засвоєння студентами; сформувати у студентів систему знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ маркетингу промислового підприємства; характеристики процесу постачання на промисловому ринку; маркетингових досліджень на ринку ТПП; сегментації та позиціонування товарів на промисловому ринку; інструментів реалізації маркетингової політики підприємства на промисловому ринку; забезпечити засвоєння студентами методичного інструментарію маркетингу промислового підприємства, оволодіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо маркетингу промислового підприємства, діючого механізму реалізації промислового маркетингу на підприємствах, що працюють на ринках ТПП, та розроблення обґрунтованих пропозицій щодо його удосконалення; забезпечити вироблення вмінь та навичок впровадження і використання промислового маркетингу в практиці діяльності підприємств; навчити конкретним прийомам поведінки та активної маркетингової діяльності в умовах динамічного середовища промислового маркетингу; забезпечити зацікавленість студентів в активній навчальній та науково-дослідній роботі.