Мета дисципліни – формування у студентів ‒ майбутніх фахівців ‒ сучасної системи поглядів та спеціальних знань у сфері реклами і рекламної діяльності, вироблення вмінь і навичок із здійснення рекламних досліджень, створення іміджу і розробки фірмового стилю, розробки та проведення рекламних кампаній з метою підвищення ефективності діяльності підприємств.

Завдання дисципліни: ознайомити майбутніх фахівців з термінологією, понятійним апаратом реклами і рекламної діяльності і забезпечити його засвоєння студентами; сформувати у студентів систему знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ реклами і рекламної діяльності; психології реклами і рекламної діяльності; рекламних досліджень ринку; організації та структури рекламного процесу; вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; контролю рекламної діяльності; реклами в зовнішньоекономічній діяльності; забезпечити засвоєння студентами методичного інструментарію реклами і рекламної діяльності, оволодіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо реклами, діючого механізму розробки та проведення рекламних кампаній; забезпечити вироблення вмінь та навичок у сфері реклами для підвищення ефективності діяльності підприємств; навчити конкретним прийомам поведінки та активної рекламної діяльності в умовах динамічного середовища; забезпечити зацікавленість студентів в активній навчальній та науково-дослідній роботі.