Метою викладання навчальної дисципліни «Конкурентний маркетинг» є засвоєння теоретичних знань у галузі конкурентного маркетингу та формування навичок щодо обґрунтування вибору інструментарію конкурентного маркетингу.

Основні завдання навчальної дисципліни «Конкурентний маркетинг»: є теоретична та практична підготовка студентів із питань:

вивчення стратегічних й тактичних аспектів конкурентного маркетингу;

-  оволодіння процесами формування маркетингових стратегій та дослідження поведінки покупців;

-  вивчення особливостей використання інформаційних технологій в конкурентному маркетингу;

формування практичних навичок в галузі формування ефективного інструментарію конкурентного маркетингу.

Інтегральна компетентність

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

ЗК9. Здатність діяти на основі етичних міркувань, соціально відповідально і свідомо

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК3. Здатність організовувати моніторинг зовнішнього та внутрішнього середовища маркетингової діяльності підприємства та превентивного реагування на зміни його стану.

СК11. Здатність аналізувати інформацію щодо стану конкуренції на вітчизняних та зарубіжних ринках, вивчати стан конкуренції та дії конкурентів на ринку

СК13. Здатність проведення критичного аналізу й оцінки впливу (внутрішнього та зовнішнього) середовища на функціонування й потенційну можливість розвитку підприємства на основі використання методів маркетингової діагностики.

СК14. Здатність здійснювати сегментування ринків збуту.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен:

1 Дотримуватись етичних норм поведінки та соціально відповідальної поведінки

2. Визначати, планувати та прогнозувати розвиток зовнішнього ринкового оточення

3. Здійснювати моніторинг конкурентного середовища маркетингу.

4. Критично сприймати та аналізувати ринкові процеси.

5. Застосовувати набуті знання для вибору оптимальних критеріїв сегментування ринків.

6. Проводити ефективне позиціонування товарів на цільових ринках.