Мета дисципліни «Організація ресторанного господарства» є формування в студентів
сучасних теоретичних основ та практичних навичок
організації в ресторанному господарстві; набуття здатності
у визначенні цілей і завдань
діяльності закладів ресторанного господарства з раціоналізації процесів виробництва та сервісу, здійснення операцій пов’язаних із наданням
основних та додаткових послуг в сфері ресторанного
бізнесу.
Завдання дисципліни – вивчення
дисципліни є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:
-
основи організації закладів ресторанного господарства, як ланки з надання послуг;
-
організація постачання закладів ресторанного господарства;
-
організація складського та тарного господарства;
-
особливості виробництва кулінарної продукції в ринкових умовах;
-
загальні принципи
організації систем обслуговування у сфері ресторанного господарства;
-
характеристика та класифікація видів, методів та форм обслуговування споживачів у закладах
ресторанного господарства;
-
організація та моделювання процесу
повсякденного обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-
організація обслуговування банкетів та прийомів;
-
організація обслуговування споживачів під час проведення спеціальних заходів, у місцях відпочинку, на пасажирському транспорті тощо;
-
організація процесу обслуговування певного контингенту споживачів у закладах ресторанного господарства;
-
організація обслуговування туристів в закладах
ресторанного господарства;
-
раціональна організація в закладах ресторанного господарства.
Студент повинен
знати :
-
типи закладів
ресторанного господарства, їх характеристика;
-
вимоги до послуг ресторанного господарства згідно з стандартами України;
-
напрями науково-технічного прогресу в галузі;
- організацію
продовольчого і матеріально-технічного постачання;
-
основи організації виробництва кулінарної продукції;
-
форми і методи обслуговування споживачів;
-
методику вивчення
попиту на продукцію
та послуги.
– зовнішні відмінні ознаки підприємств ресторанного господарства;
–
якості та споживчі властивості сировини та готових страв;
–
нормативну технічну
документацію.
Студент повинен
вміти :
–
зробити порівняльну характеристику техніки сервірування та подачі страв
–
оцінити асортимент страв та методи
обслуговування споживачів офіціантами
– вирішувати ситуаційні задачі та завдання щодо
визначення якості страв та напоїв,
основи організації закладів ресторанного господарства, як ланки з надання послуг;
- організація
постачання закладів ресторанного господарства;
- організація
складського та тарного
господарства;
-
особливості виробництва кулінарної продукції в ринкових умовах;
-
загальні принципи
організації систем обслуговування у сфері ресторанного господарства;
-
характеристика та класифікація видів,
методів та форм обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-
організація та моделювання процесу повсякденного обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-
організація обслуговування банкетів та прийомів;
-
організація обслуговування споживачів під час проведення спеціальних заходів, у місцях
відпочинку, на пасажирському транспорті тощо;
- організація процесу обслуговування певного контингенту споживачів у закладах ресторанного господарства;
-
організація обслуговування туристів в закладах
ресторанного господарства;
-
раціональна організація в закладах ресторанного господарства.
- Викладач: Громик Оксана