Мета дисципліни  «Організація ресторанного господарства» є формування в студентів сучасних теоретичних основ та практичних навичок організації в ресторанному господарстві; набуття здатності у визначенні цілей і завдань діяльності закладів ресторанного господарства з раціоналізації процесів виробництва та сервісу, здійснення операцій пов’язаних із наданням основних та додаткових послуг в сфері ресторанного бізнесу.
Завдання дисципліни – вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:
-     основи організації закладів ресторанного господарства, як ланки з надання послуг;
-   організація постачання закладів ресторанного господарства;
-   організація складського та тарного господарства;
-   особливості виробництва кулінарної продукції в ринкових умовах;
-     загальні принципи організації систем обслуговування у сфері ресторанного господарства;
-      характеристика та класифікація видів, методів та форм обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-   організація та моделювання процесу повсякденного обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-   організація обслуговування банкетів та прийомів;
-   організація обслуговування споживачів під час проведення спеціальних заходів, у місцях відпочинку, на пасажирському транспорті тощо;
-   організація процесу обслуговування певного контингенту споживачів у закладах ресторанного господарства;
-   організація обслуговування туристів в закладах ресторанного господарства;
-   раціональна організація в закладах ресторанного господарства.
Студент повинен знати :
-   типи закладів ресторанного господарства, їх характеристика;
-   вимоги до послуг ресторанного господарства згідно з стандартами України;
-   напрями науково-технічного прогресу в галузі;
-   організацію продовольчого і матеріально-технічного постачання;
-   основи організації виробництва кулінарної продукції;
-   форми і методи обслуговування споживачів;
-   методику вивчення попиту на продукцію та послуги.
–   зовнішні відмінні ознаки підприємств ресторанного господарства;
–   якості та споживчі властивості сировини та готових страв;
–   нормативну технічну документацію.
Студент повинен вміти :
–   зробити порівняльну характеристику техніки сервірування та подачі страв
–   оцінити асортимент страв та методи обслуговування споживачів офіціантами
–     вирішувати ситуаційні задачі та завдання щодо визначення якості страв та напоїв, основи організації закладів ресторанного господарства, як ланки з надання послуг;
-   організація постачання закладів ресторанного господарства;
-   організація складського та тарного господарства;
-   особливості виробництва кулінарної продукції в ринкових умовах;
-     загальні принципи організації систем обслуговування у сфері ресторанного господарства;
-      характеристика та класифікація видів, методів та форм обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-         організація      та     моделювання      процесу      повсякденного                обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства;
-   організація обслуговування банкетів та прийомів;
-      організація обслуговування споживачів під час проведення спеціальних заходів, у місцях відпочинку, на пасажирському транспорті тощо;
-       організація     процесу    обслуговування      певного    контингенту     споживачів у закладах ресторанного господарства;
-   організація обслуговування туристів в закладах ресторанного господарства;
-   раціональна організація в закладах ресторанного господарства.