Як навчальна дисципліна, Планування будівництва забезпечує формування в студентів необхідних знань щодо основних
принципів організації будівельного виробництва, складу будівельного комплексу,
видів і організаційних структур будівельних організацій, взаємовідносин
основних учасників будівництва. Майбутній інженер повинен розбиратися в
основних принципах проектування в будівництві, знати склад проектної документації,
порядок узгодження, експертизи та затвердження проектно-кошторисної
документації.
По завершенню вивчення
дисципліни «Планування будівництва» студенти зможуть:
- розбиратися в питаннях організації і планування будівництва, як при розробленні
проектно-кошторисної документації, так і при керуванні зведенням різних
об'єктів;
- розробляти і використовувати виробничі моделі, за допомогою яких можна було б завчасно
планувати і здійснювати контроль за виконанням робіт;
- з множини чинників відокремлювати порівняно невелику кількість найважливіших для побудови
робочої моделі;
- оцінювати за варіантами послідовність ухвалення рішень, відкинути недопустимі і
рекомендувати найвдаліші рішення.
Як навчальна дисципліна, Планування будівництва забезпечує формування в студентів необхідних знань щодо основних
принципів організації будівельного виробництва, складу будівельного комплексу,
видів і організаційних структур будівельних організацій, взаємовідносин
основних учасників будівництва. Майбутній інженер повинен розбиратися в
основних принципах проектування в будівництві, знати склад проектної документації,
порядок узгодження, експертизи та затвердження проектно-кошторисної
документації.
По завершенню вивчення
дисципліни «Планування будівництва» студенти зможуть:
- розбиратися в питаннях організації і планування будівництва, як при розробленні
проектно-кошторисної документації, так і при керуванні зведенням різних
об'єктів;
- розробляти і використовувати виробничі моделі, за допомогою яких можна було б завчасно
планувати і здійснювати контроль за виконанням робіт;
- з множини чинників відокремлювати порівняно невелику кількість найважливіших для побудови
робочої моделі;
- оцінювати за варіантами послідовність ухвалення рішень, відкинути недопустимі і
рекомендувати найвдаліші рішення.
- Викладач: Чапюк Олександр